48.-Čtvrtý šampion?!

2.2K 183 20
                                    

Počet slov: 400
20.9. 1994

Seděla jsem ve své kočičí podobě a přihlížela, jak do poháru hází různí lidé své lístečky se svými jmény.

Dnes se tu objevili Weasleyovy dvojčata. Ti přece nejsou plnoletí?

,,Jen tak neoklamete Brumbála."odfkla jsem Holly a Hermiona přikývla.

,,Jak říká Holly."přitakala a Fred i George vypili jakýsi lektvar. Do kruhu se dostali. Zaskřípala jsem zuby a když hodili jména do pohárů, tak je to vyhodilo a oboum narostly vousi.

***

22.9. 1994

,,Kruvalským šampionem se stává..."začal Brumbál a chytl lísteček s jménem. Kruvalští seděli u Zmijozelského stolu a napnutě jsem je pozorovala.

,,Viktor Krum!"zařval Brumbál a celý Kruval začal bouřlivě tleskat.

,,Šampiónem Krásnohůlek bude.."pokračoval a já se zadívala k Havraspárskému stolu.

,,Fleur Delacour!"vykřikl a studentky začaly tleskat. Takže ještě Bradavický šampion. Zajímalo mne, zda to bude někdo z Nebelvíru, Mrzimoru, Havraspáru nebo Zmijozelu.

,,A posledním šampionem, který bude soutěžit za Bradavice je..."chvíle napětí. Zatajila jsem dech a pozorovala papírek.

,,Cedric Diggory!"křikl a já se podívala na Mrzimorský stůl. Velkou síní se ozval obrovský výskot a Brumbál se chystal odejít, ale..ale. Pohár vychrstl ještě jedno jméno.

Vytřeštila jsem oči a pořádně se na Brumbála podívala.

,,Harry Potter!"několikrát mi to zaznělo v uších než jsem si uvědomila, že Harry..bude soutěžit v téhle soutěži.

,,Harry Potter!"zopakoval a Harry vstal z Nebelvírkého stolu.

Všichni ho pozorovali a já vstala.

Harry a spousta učitelů odešli a já je následovala.

,,Hodil si svoje jméno do poháru?!"ptal se Brumbál.

,,Ne."odporoval.

,,Požádal si někoho, aby ho do něj hodil?!"otázal se.

,,Ne!"zařval.

,,On lže!"vřeštěla madam Maxime a já dala najevo, že tu jsem.

,,Teto! Já to neudělal!"zakvílel a já nahodila kamenný výraz.

,,Harry Potter musí soutěžit v turnaji tří kouzelníků."prohlásil Barty a Brumbál mne vyzval, abych s ním šla.

,,Ano, Brumbále?''zajímalo mne.

,,Čekáte dítě, že?"otázal se a já zvedla obočí.

,,Jo, nějaký problém?"odsekla jsem drze.

,,Vy tu musíte zůstat. Musíte na něj dát pozor."odvětil a já se ušklíbla.

,,Jako by se stalo."zamumlala jsem a Brumbál se usmál.

,,Jdu. Musím s ním mluvit."

V tu chvíli jsem se přemístila. Objevila jsem se před domem a vstoupila do něj.

,,Siriusi!"objala jsem ho a Sirius mě zavedl do ložnice.

,,Harry byl vylosován jako čtvrtý šampion."zašeptala jsem a Sirius se ušklíbl.

,,James."vydechl a já protočila očima.

,,To není legrace, Siriusi Orione Blacku!"

***

Čahoj!

Dnes vychází další kapitola, tentokrát opravdu poslední.. :D

A víte proč? :D Jasmine II. má 8K přečtení! ♥♥♥♥♥♥♥

Kuju moc! ♥♥♥♥♥♥♥

Napište mi váš názor na tuhle kapitolu! ♥♥♥♥

Ahoooj!

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat