8.-Zařazování

2.8K 227 59
                                    

Počet slov: 541
1.září 1991

Cesta ve vlaku utekla jako voda a já poznala i učitele Obrany proti černé magii profesora Quirela.

,,Dobrý den, vy jste profesor Quirel?"zeptala jsem se.

,,A-ach a-ano. A-a v-vy js-ste?"vykoktal.

,,Jasmine Potterová."odpověděla jsem sebevědomě.

,,Ah-ha. V-vy js-ste p-příbuz-zná s-s Ha-rrym P-potterem?"koktal.

,,Jo."zvedla jsem pohled a odešla z kupé a narazila do Snapa.

,,Potterová! Co děláš?!"zasyčel.

,,Stojím, Dejchám a právě jsem narazila do jednoho idiota. Můžu projít?"zamrkla jsem a on zakroužil očima.

Vlak přistál a já se znovu proměnila v kočku. Chtěla jsem jet na lodičkách! Nastoupila jsem do jedné, kde seděla Holly s Hermionou.

Obě obdivovaly Bradavice a okolí. Já si vzpomněla, jak jsem na loďkách jela s Lily já. Na moje první setkání se Siriusem. Chtělo se mi brečet!

Dojeli jsme na břech a já utíkala Velkou síní na své místo. Seděla jsem vedle McGonagallové a Snapa. Otevřely se ty obrovské dveře a do místnosti vstoupili prváci. Zahlédla jsem Harryho, Holly a spoustu dalších.

Brumbál si stoupl a odříkával zákazy. Potom si sedl a Minerva začala číst pergamen.

,,Hannah Abbotová!"vykřikla a z davu vystoupila drobná dívenka.
,,Mrzimor!"zařval klobouk a holčička spokojeně běžela ke stolu své koleje.

,,Neville Longbottom!"přečetla a já spatřila chlapce, který se podobal jeho mamce Alice. Při cestě ke trojnožce zakopl, ale rychle vstal.

,,Nebelvír."

,,Ronald Weasley!"vykřikla profesorka a k židli kráčel ten zrzek z vlaku.

,,Další Weasley! Máš odvahu a to jsou vlastnosti Nebelvíru! Takže Nebelvír!"vykřikl klobouk a chlapec si oddychl.

,,Hermiona Grangerová!"skončila v Nebelvíru, stejně jako Levandule Brownová, Parvati Patillová, ale její dvojče Panda Patillová se dostala do Havraspáru.

Draco Malfoy byl jasný Zmijozel.

,,Holly Potterová!"zařvala Minerva a já se podívala na Holly. Podívala se na mne a pomalým krokem kráčela ke Minervě. Sedla si na stoličku a nasadila jí klobouk.

,,Tak tě máme! Rodiče koukám v Nebelvíru a ty..hmm...odvážná, ale výbušná..tak kam s tebou holka? Už to mám! Nebelvír!"

Celý Nebelvírský stůl tleskal a já ještě více. Minerva se ke mně otočila a usmála se.

,,Harry Potter!"

Harry se třásl a vystoupil vstříc svému osudu.

,,Nebelvír!"vykřikl klobouk a Harry si spokojeně sedl k Ronovi, Holly a Hermioně.

Když byli všichni prváci zařazeni do kolejí, tak znovu vstal a promluvil.

,,Než se pustíme do jídla, tak bych rád představil čtyři nové členy Bradavic! Liam Perrvel a Rachel Newton budou pomáhat madam Pomfreyová!"zařval a celou síní se ozval potlesk.

,,Dále Jasmine Potterová, která bude učit nový předmět!"zvedla jsem a uklonila. Všichni si něco šeptali, ale já slyšela ještě větší a hlasitější potlesk. Potom Brumbál představil Quirela a konečně dal pokyn k jídlu.

Po asi hodině všechny zahnal do postelí a já šla za Brumbálem.

Ten mi řekl, kde mám pokoj a kabinet.

,,Heslo?"zeptala se jakási žena.

,,To si určuji sama, ne?"protestovala jsem a žena se usmála.

,,Správně!"vykřikla a já zakoulela očima. V místnosti se nacházel krb, sedačka, pracovní stůl a tvoje dveře.

Jedny vedly na balkón, druhé do kouzelny a třetí do ložnice. Moje věci byly perfektně naskládané ve skříních, což byla práce skřítků.

Sekla jsem sebou na postel a ve mžiku usnula.

Tak to je zařazování! Doufám, že jste s tím spokojeni!

Já docela, ano...

Pokud ano, tak můžete zanechat vote nebo komentík! ;-)

Mám na vás menší prosbu..:D ne, vážně! Zveřejnila jsem novou knihu Magical thing this time a byla bych moc ráda, kdyby jste se mrkli na Prolog. ;-) Takže pokud máte rádi Severuse Snapa, cestovní v čase a dobu Pobertů, tak je to knížka pro vás! :D

Zase příště! ;-)

~Sharka_Potter

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat