18.-Je jako James

2.3K 214 15
                                    

Počet slov: 490
1.září 1992

Vlak dojel do Prasinek a já neměla náladu na loďky. Nastoupila jsem do kočárů a sedla si vedle Rachel. Naproti mne seděl Liam a Zlatoslav.

,,Je tu poněkud..ehm..hodně komárů."poznamenal Lockhart a Liam smíchy vyprskl. Rachel ho užasle pozorovala a já se dívala ven.

,,A vy jste kdo?"otočil se na Liama a Liam strnul.

,,Liam Perrvel a vy?"oplatil mu a škodolibě se usmál.

,,V-vy mne neznáte?"nechápal Lockhart a Liam zakroužil hlavou. Poznala jsem, že neměl daleko k záchvatu smíchu.

Dál jsem je ignorovala a kochala se okolím.

,,Jsme tady."oznamovala jsem dvou spolusedících, kteří si vyměňovali své názory.

,,Oh, konečně."oddechl si Lockhart a já protočila očima. Liam pomohl Rachel z kočáru a já chtěla taky vystoupit.

On mě, ale předběhl a galantně mi nabídl svou ruku. Já jen zvedla obočí a šla jsem dál.

Vešla jsem do hradu a znovu spatřila přenádherné chodby Bradavic jako vždy plné obrazů.

Vstoupila jsem do Velké síně a sedla si na své místo vedle Minervy a Lockharta.

Brumbál zas něco říkal a potom začalo zařazování. Nevnímala jsem a zas si pro sebe přemýšlela.

Když dal konečně pokyn k jídlu, tak ho vyrušil Filch.

,,Albusi, Potter a Weasley přišli pozdě a dopravili se do školy autem."práskl a já si všimla, jak je Snapovo místo prázdné.

Vyskočila jsem a společně s Minervou a Albusem se vydala do Filchova kabinetu.

Uslyšela jsem Snapa a přidala do kroku.

,,Kdyby jste byly z mé koleje, tak-"neodpověděl, protože jsem vstoupila do místnosti.

,,Ehm, ehm, ale oni nejsou z tvé koleje, že Sevíku?"sladce jsem se usmála a Snape se otráveně ušklíbl.

,,Jasně, jak jinak."udfrkl si a Harry si mě zkoumavě prohlédl.

,,Tak mi si jdem zabalit."zamumlal Ron a Minerva vytřeštila oči.

,,O čem to mluvíte, Weasley?"nechápala a Harry si povzdechl.

,,Vyloučíte nás, ne."vydechl Ron a já zavrtěla hlavou.

,,Dnes ne."řekla jsem nastajno s Minervou.

,,Ale upozorňuju vás, že je to vážný přestupek a ještě dnes napíši vašim rodinám. Ehm..tedy rodině pana Weasleyho. Pan Potter si to vyřídí se svou tetou."kývla na mne a já na něj mrkla.

,,Severusi, Minervo, pane Weasley, pojďte na hostinu."pobídl je Albus a já zůstala sama se svým synovcem.

,,Harry jsi jako James. Nezazlívám ti to, ale řekni mi, proč jste to udělali?"vyhrkla jsem a Harry se podíval z okna.

,,No, chtěli jsme proběhnout sloupem, ale nešlo to. Tak nás napadlo..."nedokončil a já se usmála.

,,Nic si z toho nedělej. A teď pojď. Určitě máš hlad a já taky."ukončila jsem náš rozhovor a vydala jsem se do Velké síně.

V hlavě jsem měla jedinou myšlenku.

Je jako James.

***

Čáhoj!

Tak tu máme zahájený druhý ročník! :**

Dnes vychází kapitola, ač nemá, protože bych vám moc chtěla poděkovat za 2,3 K přečtení! Jako vážně?! To je strašně moc! Takže tohle berte jako odměnu.

A ještě něco? Za mně by se hodil Charakter ask, takže pokud máte zájem, tak pište otázky do komentářů! :***

Doufám, že se vám kapitola líbila a pokud, ano, tak budu moc ráda za vote nebo komentář! :

Jak se vám líbí Jasmine a Lockhart? :'DD Já ho nesnáším, ale bude hůř. Bude hallowen, valentýn... :'DD

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat