57.-Brumbálova armáda

2K 176 39
                                    

Počet slov: 404
21.10. 1995

Neměla jsem, co dělat. Prostě jsem jen seděla ve svém kabinetu a něco kreslila má kus pergamenu.

Ne, neumím kreslit, ale nudila jsem se.

Potom jsem se zamyslela nad Harrym a tím, že to nejspíš nenechá jen, tak aby se neprocvičil.

Ale jak ho znám, tak by to bylo proti pravidlům a vyhodili by ho.

Napadala mne jediná věc. Zjistit to.

Vytáhla jsem hůlku a proměnila jsem se v kočku.

Čekala jsem před Nebelvírskou věží, zda mne tam někdo vezme.

,,Harry! Hermionu něco napadlo!"ozvala se Holly a já se otočila.

,,Hele, zas ta kočka!"usmála se Mia a vzala mě do náruče.

,,Hermiono? O co jde?"chtěl vědět Harry a Hermiona si povzdechla.

,,Když nás Umbrigová ani tvoje teta nenaučí bojovat proti ty-víš-komu, tak to musí udělat někdo jiný."začala a sedla si do křesla. Stále mě měla na klíně, takže jsem byla spokojená.

,,A kdo?"nechápal Harry a Holly protočila očima.

,,No, ty přece. Ty si bojoval s Voldemortem a ty bys nás měl učit."prohlásila Holly a vytřeštila oči.

,,Holly, a kdo by tam jako chodil?"zvedl obočí a Hermiona vytáhla pergamen.

,,Tady jsou jména, tady s Holly jsme to připravili."ukázala mu to a Harry vykulil oči.

,,T-tolik?!"vzal si kus pergamenu do ruky a já jsem se taky podívala. Asi patnáct podpisů.

,,Zase budem porušovat pravidla."zaskuhral Harry a Mia protočila panenkami.

,,Jako by ti na tom záleželo."odfrkla a Holly se usmála.

,,Teď už jen zbývá vymyslet, kde budem trénovat."

***

Dnes měli poprvé trénovat. Ještě několikrát jsem si šla poslechnout detaily a dozvěděla jsem se, že budou trénovat v komnatě poslední potřeby.

Vešla jsem dovnitř a pozorovala Harryho, jak těm lidem vysvětluje, jak se vykouzlí patron.

Některým lidem to šlo, některým zas ne.

Hermiona měla jako patrona vydru, Ron psa, Harry jelena, Ginny laň a Holly Siriusovo zvířecí podobu.

Když trénování skončilo, tak zde zůstala jen čtyřka.

Proměnila jsem se v člověka.

,,Ahoj, Harry."odvětila jsem a Harry se prudce otočil, stejně jako ti další.

,,T-teto?"vykoktal a já se usmála.

,,To je báječný nápad. Kdybys chtěl, tak s tím můžu pomoct."vydechla jsem a Holly vytřeštila oči.

,,T-to jako vážně?!"vyjekla Hermiona a já přikývla.

,,Tady to jde. V hodinách by to mohl někdo prásknout."povzdechla jsem si a Harry chápavě přikývl.

,,Takže, platí?"zeptala jsem se a Holly se usmála. Podle jejího výrazu byla dost překvapená.

,,Platí."

***

Čahoj!

Tak jste spokojeni? :D

Jestli mi někdo napíše, že nemám zabíjet, tak je fakt zabiju! :DDD

Ahoooj!

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat