54.-Harry Potter je zpátky!

2.2K 186 22
                                    

Počet slov: 489
24.8. 1995

Vešla jsem do jídelny a v náručí jsem chovala Rega. První, co jsem viděla byla, jak Sirius řve u Denního věštce.

,,To si snad dělají...ehm..dobré ráno, miláčku."změnil tón, když mne spatřil a políbil mne na tvář.
,,Co se stalo?"zajímalo mne a Sirius mi podal ty noviny. Vzal si ode mne Rega a já se posadila.

Kluk, který lže!

Ano, chlapec, co přežil, lže o povstání vy-víte-koho! K celé věci se vyjádřil ministr kouzel Kornelius Popletal.

,,No, není to možné! Ministerstvo si je jisto, že nic takového se nestalo!"

Odvrátila jsem od toho pohled a Sirius měl něco na jazyku, ale já na něj kývla, aby nenadával před Regem.

,,To je...strašné."vydechla jsem a ke stolu přišla Tonksová.

,,Děje se něco?"zeptala se a já jí podala noviny.

,,Dnes převezeme Harryho, jasné? Kdo poletí?"odvětil Sirius a rozhlédl se před sebe.

,,Já."ozval se Moody.

,,Já taky."prohlásila jsem a Siriusovi zajiskřilo v očích.

,,Ty ne, lásko."zarvčel a já vyskočila.

,,Tak a dost! Já ho dva měsíce neviděla a jestli jde o Rega, tak to je tvoje parketa, ne?!"zařvala jsem na něj a Sirius se nadechl.

,,Jasmine, jde o tvoje bezpečí. Regulus musí mít mámu. Když zemřeme my, tak se nic nestane."prohlásila Tonksová a já po ní hodila vražedný pohled.

,,Tohle nemá cenu."odfrkla jsem si a odkráčela pryč. Zabouchla jsem dveřmi a podívala se ven.

Pršelo a já se zamyslela nad tou hádkou. Možná jsem to trochu přehnala, ale stejně.

,,Jasmine."odvětil zničeně a já se na něj překvapeně podívala. On udělal pár malých kroků a pořád se mi díval do očí.

,,Siriusi..."zašeptala jsem a on se přiblížil na jen kousek.

,,Přehnal jsem to."vydechl a já se usmála.

On se nade mne naklonil a já zavřela oči. Zahrnul mne polibky a já zapomněla na to, co se před chvílí stalo.

***

Připravovala jsem večeři, když v tom se otevřely dveře a já spatřila Harryho Pottera.

Nakonec jsem ustoupila a nepřivezla ho.

,,Harry!"vyjekla jsem a objala ho.

,,Jasmine!"vykřikl a pevně stiskl.

,,Jaké byly prázdniny?"zeptala jsem se a rozcuchala mu vlasy. On protočil očima a něco zamumlal.

,,Siriusi, bude porada. Děti, tady nebudou."odvětila jsem a Sirius mne líbl do vlasů.

,,Nech ho, ať si přečte ten článek a potom půjde nahoru. Spokojená?"ujistil se a já protočila očima.

Odešla jsem a když jsem se vrátila, tak jsem spatřila Brumbála a Snapa.

,,Co ten tady dělá?!"zavrčela jsem a Snape se ušklíbl.

,,Věř mi, že tu nejsem dobrovolně."odsekl a já se vydala mu jednu vrazit, ale Sirius mne včas chytl.

,,Jestli chcete mít další dítě, tak ne přede mnou, prosím."rýpl si a já se Siriusovi vysmekla.

,,Jak další?!"zařvala jsem a Snape zvedl obočí.

,,No, kolik jich vlastně máte? Tři?"ušklíbl se.

,,Dvě."odsekl Sirius a Snape vyprskl smíchy.

,,Black asi stárne!"

***

Čahoj!

Narážím na konverzaci s Pobertkami... :'DDD

No, chcete dneska ještě jednu? :D

Jinak moc moc moc díky za 10K přečtení! ♥♥♥♥

Podívejte se prosím na povídku Girl with coffee! ♥♥♥

Ahoooj!

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat