Počet slov: 420
4.července / 1991Roky plynuly jako voda a moje dcera Holly rostla. Viděla jsem v ní Siriuse, protože se neuměla přetvařovat, ale i sebe.
Nedávno oslavila své desáté narozeniny a pár dní na to nás přišel navštívit Albus Brumbál.
,,Dobrý den, Brumbále!"pozdravila jsem a Brumbál se na mne usmál.
,,Taky tě rád vidím!"oplatil mi a já ho pozvala ke stolu. Postavila jsem na čaj a když byl hotový, nalila ho dvou šálků.
,,Kde je Holly?"zajímalo ho a já donesla hrnečky na stůl.
,,Holly je u Rachel....její kmotry."dodala jsem, protože mi došlo, že nebude vědět, kdo to je.
,,Aha..a jak vám daří? Bez Siriuse?"zeptal se a já polkla.
,,Fajn, už se těším až nastoupím do Bradavic!"usmála jsem se a Brumbál usrkl čaje.
,,Vynikající čaj!"pochválil a já se musela zeptat.
,,A proč tu jste? Znám vás docela dlouho na to, abych toto odvodila."odvětila jsem a Brumbál přikývl.
,,Znáš mě dobře. Jistě víš, že za necelý měsíc bude mít Harry Potter jedenácté narozeniny a pojede do Bradavic-"začal.
,,Na to jsem úplně zapomněla! A co to má společného se mnou?"zeptala jsem se a Brumbál pokračoval.
,,Harry Potter zatím nemá ponětí, že je čaroděj a že má tetu. Chtěl bych, aby začala učit už teď a aby Holly nastoupila do Bradavic. Je moc šikovná a zvládne to."vytřeštila jsem oči a Brumbál si poupravil své brýle.
,,No a kdy budou přilítat sovy s dopisy?"zeptala jsem se.
,,Už zítra."odpověděl a já se zvedla ze židle, kterou jsem málem převrátila. Co mu na mám říct?! Nevím, jak jemu, ale podle mne si to představuje, jak Hurvínek válku.
,,Takže Holly zítra dostane dopis z Bradavic...pokud řeknu, ano?"dodala jsem rychle a Brumbál přikývl.
,,A co uděláte, když řeknu, ne?"zeptala jsem se.
,,Ale Jasmine, ty ne neřekneš! Na to tě moc dobře zase znám já. Ještě před deseti lety jsi ho chtěla vychovávat."výtězně se usmál a já se zamyslela. Měl pravdu. Jako vždycky! Zasmála jsem a on taky.
,,No dobře! Já to beru! Musíme se, ale domluvit ohledně toho předmětu."souhlasila jsem a posadila se.
,,Chtěl bych, aby to bylo bez učebnic a abys aplikovala formule do soubojů. Co se kabinetu a pokoje týče, tak to bude jednoduché. Budeš mít kabinet profesorky Hishanové, ale neboj, bude čistý."ujistil mne a já se ušklíbla.
Nevím, proč, ale vyčítala bych si, kdyby jsem to odmítla. Tolik se těším.
Takže už víte, že bude Jasmine učitelka! Tak mega moc se těším!
Budu moc ráda za každý vote nebo komentář! ^^
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...