Počet slov: 398
29.června 1993Stála jsem u jezera. Sama. Tentokrát jsem nemyslela na Siria, ale na to, jak rychle to uteklo.
Mám pocit, že to uteklo ještě více než minule.
Podívala jsem se na hladinu a zavřela oči. Je to zvláštní, ale teprve, když člověk zavře oči, tak uslyší šum lesa.
Když jsem je otevřela, tak jsem se podívala za sebe. Nikdo ani noha.
Sedla jsem si do trávy a utrhla kus. Mnula jsem ho v prstech a znovu zavřela oči.
Očekávala jsem, že uslyším šum lesa, ale nestalo se tomu tak.
Znovu jsem viděla mračna a tisíce mozkomorů. Potom spoustu cel. V jedné byla Bellatrix, v druhé Šedohřbet a v té poslední. Sirius.
Jen klidně seděl a něco si pro sebe mumlal.
,,Ještě chvíli a půjde to!"vykřikl vítězně. Najednou se zadíval do prázdna a v ruce svíral Denního věštce.
,,Weasleyovi v Egyptě."zamumlal a já se podivila. To je jako budoucnost. Na fotce byli všichni Weasleyovi a na Ronově rameni seděla Prašivka. Sirius se udiveně podíval na tu krysu a vytřeštil oči.
,,Jediné, co z Petera byl prst. Ten té kryse chybí. To je zvláštní."zašeptal a já se zděsila.
Sirius se podíval, jak je hubený a potom odhodil noviny.
Protáhl se mřížemi...a potom jen tma. Jen tma....
***
Když jsem otevřela oči, tak jsem viděla Rachel. Stála nade mnou a byla oblečena jako lékařka.
,,Jsi celá bledá!"poznamenala a já se posadila. K mému lůžku se přibližovala madam Pomfreyová a v ruce držela jakýsi lektvar.
,,Vypij to."pobídla mne Rachel a já to vypila. Udělalo se mi líp.
***
,,Je tu zase konec roku! Všem přeji krásné prázdniny! Podle výzdoby jste zjistili, že školní pohár vyhrál NEBELVÍR!"Brumbál zatleskal stejně jako žáci u stolů.
Já měla hlad a ty Brumbálovy proslovy mne štvaly.
Najednou se otevřely dveře, vedoucí do Velké síně a já spatřila Hagrida.
,,Teď mi došel dopis! Ta zatracená sova ho málem stratila, ale jsem tu!"usmál se a Ron ztuhl.
Harry si stoupl a objal ho.
Brumbál si stoupl a začal tleskat. Pomalu se zvedal celý Mrzimor, Nebelvír, Havraspár a učitelský sbor včetně mne.
Zmijozel seděl, ale to mi bylo jedno.
Na můj hlad jako bych zapomněla a bylo mi krásně.
Po asi tříminunutovém potlesku se ozval můj hlad a Brumbál znovu promluvil.
,,Dobrou chuť!"
***
Čahoj!
Tak tu máme zakončení druhý ročník! Teď jdeme na ten nejdůležitější a asi nejzajímavější.
Napište mi, prosím, zda se vám druhý líbil více než první a celkově váš pohled na věc.
Je pátek! :DD
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...