43.-V ředitelně

2.4K 189 20
                                    

Počet slov: 470
26.5. 1994

Vešla jsem do místnosti, kde bylo oblečení.

,,Nemám, co na sebe. Takhle do Bradavic nemůžu!"zaklela jsem a ucítila jsem na mém rameni jeho ruku.

,,Mám tu něco, neboj."políbil mě na krk a já se otočila.

,,Ne, teď ne."zakroutila jsem hlavou a Sirius zavrčel.

,,Kráturo!"zařval a já se otočila.

,,Ano, pane?"ozval se Krátura.

,,Příprav jí a mě snídani a příprav jí hábit."

,,Jistě, pane."souhlasil a já se na něj podívala.

,,Jen si něco vyřídím s Holly a čtyřkou, promluvím s Brumbálem a vrátím se."odvětila jsem a Sirius se ke mně začal přibližovat.

Podíval se mi do očí a začal mne líbat. Hlavou mi proběhla myšlenka, že mohu být doopravdy těhotná.

A co Rachel s Jess? Co ty tomu řeknou, že jsem se po dvanácti letech potkala se svým manželem a hned jsem se s ním vyspala.

Vůbec jsem nevnímala jeho polibky, až jsem ho odtáhla.

,,Siriusi.."zašeptala jsem a polkla.
,,Co bys dělal, kdybych byla těhotná?"zajímalo mne a on se usmál.

,,Bylo by to fajn. Konečně vychovávat dítě. Poznat, jaké to je."zamyslel se a do místnosti vstoupil Krátura.

,,Vše připraveno."ohlásil a já se usmála.

,,Pojďme."

***

Objevila jsem se v Prasinkách a kupodivu tu nebyl ani jeden mozkomor.

Pospíšila jsem si, abych tam byla.

Stála jsem u ředitelny a potkala Snapa.

,,Á! Paní Blacková se vrátila! Kde asi byla, že?! Víš, že jsi mne připravila o Merlinův řád?!"vyštěkl a já se ušklíbla.

,,Merline! Já myslela, že jsi členem Fénixova řádu! A Sirius není žádný vrah!"vyjela jsem a já vstoupila do Brumbálovy pracovny.

,,Dobrý den, Brumbále."odpověděla jsem a Brumbál se usmál.

,,Jasmine! Rád tě zase vidím!"

,,Jistě se budete ptát na včerejšek."odfkla jsem si a Brumbál se usmál.

,,Ano, Severusově verzi se nedá moc věřit."ušklíbla jsem se a začala mluvit.

,,No, sešla jsem se Siriusem u vrby a potkala čtyřku. Sirius Rona Weasleyoho odtáhl do vrby a Holly se dozvěděla pravdu o jejím otci.

A ty děti se dozvěděli pravdu o Peterovi. Řekněme, že on si tu noc, kdy zemřeli Potterovi, uřízl prst a proměnil se v krysu. Je to neregistrovaný zvěromág.

Ta přeměna způsobila výbuch, který zabil dvanáct mudlů a Sirius se k tomu nešťastně připletl.

Peter byla krysa Rona Weasleyoho a včera nám upláchl."převyprávěla jsem a Brumbál přikyvoval.

,,A potom?"

,,Potom se Remus proměnil ve vlkodlaka a Sirius chránil ty děti. Holly a Harry se za nim rozběhli, stejně jako já.

Potom jsem se probudila na ošetřovně a utíkala na Astronomickou věž.

Harry, Holly a Hermiona změnili minulost a já se setkala se Siriusem mezi čtyřma očima."pokračovala jsem a Brumbál se ušklíbl.

,,A tuto noc?"

***

Čahoj!

Tak třetí ročník je skoro za námi!

Nebojte, ještě to zamotám. Trochu se zaměříme na Holly a kluky... :'D

A samozdřejmě Ohnivý pohár...

Jinak Watt mne prankuje, takže se omlouvám za tu špatnou kapitolu :/

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat