46.-Mistrovství světa ve famfrpálu

2.3K 180 37
                                    

Počet slov: 407
16.8. 1994

,,Mami! Tati! Přišel dopis od Weasleyů! Mají pro mne lístky na mistrovství světa ve famfrpálu!"zařvala Holly a já protočila očima.

,,To je opravdu fajn, Holly."zalhala jsem a podívala se na Siriuse. Ten nevypadal, že by mě pustil.

,,Pojede sama."rozhodl a já vytřeštila oči.

,,Siriusi, to nejde. Je ještě malá. Pojedu s ní."zavrtěla jsem hlavou a Sirius mě prsty přejel po stále se zvětšujícím se břiše.

,,Jasmine, ty budeš tady. V bezpečí a..podívej už zase kope."usmál se a políbil mne.

,,Ani nevím, jak...jak se bude jmenovat."přiznala jsem se a Sirius se zamyslel.

,,Jasmine, jestli ti to nebude vadit, tak..já jsem myslel, že by to mohl být Regulus."vysoukal ze sebe a já se usmála.

,,Ano, Regulus James Black, či ty na to?"navrhla jsem a Sirius se spokojeně usmál.

,,Jako po našich sourozencích?"usmál se a já přikývla.

,,No jo, ale co když to bude holka?"uvědomila jsem si a Sirius se usmál.

,,No, to nevím..."přiznal se a já taky pokrčila rameny. 

,,Mami! Mám zbaleno!"oznámila mi Holly a já se usmála.

,,Odvezu tě k Weasleyům."rozhodla jsem a i přes Siriusův pohled jsem nás přemístila.

Objevily jsme se před Doupětem.

,,Molly!"vykřikla jsem a objala ji.

,,Jasmine! Jak se máš?"otázala se a já se usmála.

,,Fajn."odvětila jsem a Molly si všimla, jak jsem ztloustla.

,,Jasmine, ty jsi..těhotná?"chtěla vědět a já ztuhla.

,,No, ano."vykoktala jsem a Molly vytřeštila oči.

,,To musel mít Sirius radost, že?"usmála se a já znovu ztuhla. Jak u merlina ví o Siriusovi.

,,J-jo byl obrovskou radost...hm..a proto taky nejedu na tu slávu."vysoukala jsem ze sebe a Molly mne pozvala dál.

,,A budeš učit v Bradavicích?"zajímalo ji a já pokrčila rameny.

,,Asi ano..když bude ta..ehm..událost. I když s tím Sirius asi nebude souhlasit."

,,Aha....no a jak se to bude jmenovat?"zajímalo ji a já se usmála.

,,Regulus James Black."odpověděla jsem.

,,A holka?"

,,To nevím. No nic. Ráda jsem tě viděla."ukončila jsem náš rozhovor a přemístila se zpátky.

***

Čahoj!

Tahle kapitola byla trochu kratší...jinak potřebuji pomoc! :D

Chcete, abych dnes vydala ještě jednu kapitolu? :'D

Včera jsem dopsala pátý ročník, takže Jasmine II. :'(

S koncem jsem spokojená, ale stejně mne asi zabijete... :'DD Podle toho jaké postavy máte rádi... :'D

Do konce zbývá asi 18 kapitol, takže si ještě počkáme! ♥♥♥

Mějte se! ♥♥♥

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat