Počet slov: 542
2.září 1991Zazvonil budík a já musela vstávat. Neochotně jsem vyskočila z postele a moje líné kroky mířily do koupelny.
Podívala jsem se na sebe do zrcadla a zhrozila se. Rychle jsem vytáhla hůlku a mávla s ní.
,,Aquamenti!"v tem moment jsem byla celá mokrá a já prskala. Rozčela jsem si vlasy a vysušila.
Potom jsem si vyčistila zuby a oblékla se do společenského hábitu. Do kapsy jsem si dala rozvrh a už jsem utíkala na snídani.
Nandala jsem si housku s medem a nalila jsem si kafe. U Nebelvírského stolu bylo poloprázdno, ale Holly tam seděla s Hermionou a dvěmi dalšími holkami.
Jako první hodinu jsem měla prváky, což mě potěšilo. Když jsem dojedla, tak jsem zamířila zpátky do mého bytu, kde jsem se znovu převlékla. Do kapsy jsem si dala hůlku a vyrazila na hodinu.
Stála jsem před třídou ve které byl hluk a já se bála, že je nezvládnu.
Nadechla jsem se a otevřela dveře. Jakmile jsem vstoupila do třídy, tak všichni ztichli.
,,Dobré ráno, přeji! Jmenuji se Jasmine Potterová a budu vás učit nový předmět jménem Souboje a taktiky, ale budeme jim zkráceně říkat Souboje. Jistě jste si všimli, že na tyto hodiny nebudete potřebovat žádné učebnice. A jelikož vás neznám, tak budu říkat jména a vy se postavíte, ano?"ujistila jsem se a všichni přikyvovali.
,,Výborně! Tak třeba...Draco Malfoy!"vykřikla jsem a já spatřila načesaného blonďatého chlapce, který se na mne ušklíbl.
,,Děkuji, pane Malfoyi."usmála jsem se.
Postupně jsem vyvolávala všechny až mi došel seznam.
,,Dobrá, teď k výkladu! Nemusíte si nic zapisovat, pokud tedy nechcete.."dodala jsem a Holly s Hermionou si vytáhly pergameny a pera s inkousty.
,,Se Souboji se můžete setkat i normálním životě nebo v nejrůznějších soutěží. V soutěžích jde většinou o odzbrojení protivníka. V sebeobraně se to však těžší..."pokračovala jsem dál a všichni berlivě poslouchali.
Hodinu jsem ukončila a v učebně zůstala jen Holly.
,,Mami?"ozvala se.
,,Ano, zlato?"odpověděla jsem.
,,Vedla si si skvěle!"pochválila mne.
,,Díky."usmála jsem se a Holly utíkala pryč. Já odešla z učebny a pustila, tam další třídu.
Tentokrát jsem měla páťáky, kde byl Percy Weasley. Na každou otázku se hlásil, čímž si vysloužil body pro Nebelvír.
Dále jsem měla třeťák, kde jsem se seznámila s dalšími členy Weasleyovic rodiny Fredem a Georgem.
Potom jsem vyrazila na oběd. Nandala jsem si kuře s americkými brambory a máslový ležák.
Skřítci vařili opravdu dobře a já se znovu podívala na rozvrh. Po obědě jsem měla sedmáky a potom volno.
Líně jsem se šourala do učebny, kde sedělo spousta studentů.
Předtavila jsem se jim, potom vždy řekla dvě jména a ti dva si dali souboj.
Někteří bojovali dobře, ale někteří neovládali neverbální magii.
Konečně skončila hodina a já přičetla body.
Doloudala jsem se do mého kabinetu a sekla sebou na postel.
Zdál se mi sen nebo spíše noční můra.
Muž s dlouhými a kudrnatými vlasy seděl na ztrouchnivělé a dřevěné lavičce v nějaké odporné místnosti. Vyřvával okolo sebe a znovu a znovu si pročítal Denního věštce.
,,Jasmine! Jasmine! Já jsem nic neudělal! Já jsem nevinný! Já tě miluji a chci mít s tebou děti!"
Tak to jsou první hodiny a sen.. Myslím, že je jasné, komu nebo o kom sen je...:-(
Budu moc ráda za votes nebo komentář! ^^
Zase příště! ;-)
~Sharka_Potter
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...