Počet slov: 390
19.srpna 1992Harrymu jsem napsala už několik dopisů, ale na žádný mi nepřišla odpověď.
Že by Petunie?
Nemohla jsem to řešit, protože Brumbál.
,,Mami! Mami!"křičela Holly, která mne probudila od mého přemýšlení.
,,Co se děje, zlatíčko?"otočila jsem se a Holly se usmála.
,,Harry je u Weasleyových!"ječela a já vytřeštila oči.
,,A jak to víš?"žasla jsem a Holly mi podala dopis.
Milá Jasmine,
Ron, Fred a George dnes v noci přivezli Harryho k nám domů. Nemusíš mít o něj strach, je v pořádku a zítra pojedeme do Přícné. Co kdybychom se, tam potkali?Molly
Vytřešila jsem oči a znovu si přečetla 'Ron, Fred a George dnes v noci přivezli Harryho'.
,,Holly?"zvedla jsem pohled od pergamenu a podívala se na svou dceru, která si hrála s Weasleyovýc sovou.
,,Ano?"i ona zvedla oči a já se usmála.
,,Zítra pojedeme do Příčné."
***
,,Příčná ulice."odvětila jsem zřetelně a stejně jako před tím Holly se přemístila pomocí letaxu do Příčné ulice.
Objevila jsem se U děravého kotle a spatřila Weasleyovi, Harryho a Hermionu.
,,Ahoj Jasmine!"vyjekl Harry a objal mne.
,,Harry! Tak ráda tě vidím!"oplatila jsem mu a Harry se vrátil ke stolu.
,,Molly!"usmála jsem se na ní a Molly se usmála.
,,Jasmine! Ráda tě zas vidím!"vykřikla Molly a já se usmála.
,,Půjdeme do Krucánků a Kaňourů? Prý tam je ten...Zlatoslav Lockhart."žasla Molly a já přikývla.
Nejdříve jsme nakoupili učebnice a potom jsem zjistila, že se čtyřka a Ginny baví s Malfoyem. S Luciusem.
,,Obnošený hábit, zmuchlané staré učebnice..hmm..musíte být Weasleyovi."šklebil se a já poslouchala dál. Malfoy se obrátil k Holly se zhnuseně se na ni ušklíbl.
,,A vy jste Potterová, že? Jedna z těch krvezrádkých rodin jako Weasleyovi. Váš otec-"posmíval se, ale v momentě, kdy řekl otec, tak jsem se neudržela.
,,Zmlkni, Malfoyi!"zavřeštěla jsem a Lucius se na mne otočil.
,,Á! Tak tu máme i matku!"ušklíbl se a já vybuchla. Vytáhla hůlku a metala po něm kledby. S tím on nepočítal a dal se na útěk.
,,Teda, mami."žasla Holly a já ji pohladila po vlasech.
,,Malfoy odpornej."znusil se Harry a Ron přikývl.
,,Myslím, že si na vás jen, tak netroufne."usmála se Hermiona.
***
Čahoj!
Tak je tu pondělí!!! ^^ No, kdo by ho nechtěl, že? :'(
No, doufám, že se kapitola líbila. Jako vždycky budu moc ráda za komentář nebo vote.
Přeji hezké pondělí! :*
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...