Počet slov:457
24.prosince 1991Probudila jsem se a rozhlédla se okolo sebe. Všude byla vánoční výzdoba a na psacím stole byla miska s perníčky.
Vyskočila jsem z postele a kousla do jednoho perníčku, který byl ve tvaru srdce. Tohle je jistě práce skřítků.
Najednou někdo zaklepal a já zpanikařila. Na sobě jsem měla zmačkané pyžamo a vlasy jsem měla rozcuchané.
,,Dále!"křikla jsem a do mého kabinetu vstoupila Rachel.
,,Neruším?"ujišťovala se.
,,Ne, co potřebuješ?"zeptala jsem se.
,,Jsou Vánoce!"ječela a podala mi zabalený balíček.
,,Jé!"vyjekla jsem a položila její dárek na stůl. Utíkala jsem k psacímu stolu a vytáhla jsem červený dárek. Rachel milovala svetry a tak jsem jí jeden koupila.
,,Děkuji, Jas! To nemuselo být!"mávla rukou a já si pomalu rozbalovala svůj dárek. Našla jsem několik sladkostí, novou knížku a vánoční svetr.
,,Díky, Rachel!"řekla jsem a Rachel se usmála.
,,Máš to tu hezké! Tak já půjdu!"ukončila náš rozhovor a zavřela za sebou dveře.
Chtěla jsem vědět, jak se daří mé záhadné čtyřce a tak jsem se proměnila v kočku.
Vběhla jsem do Nebelvírské společenské místnosti a zahlédla tu čtyřku, jak se učí.
,,Harry! Půjdeme za Hagridem! Použijeme ten tvůj neviditelný plášť!"navrhl Ron a Hermiona obrátila oči v sloup.
,,Rone, je to zakázané!"okřikla ho Holly a Ron jen mávl rukou. Já se zasekla. Počkat! Harry má Jamesovo neviditelný plášť.
Harry otevřel čokoládovou žabku a žasl.
,,Rone! Holly! Hermiono!"vykřikl Harry.
,,Co se děje, Harry?"nechápala Holly a Harry pokračoval.
,,Já mám Nicolase Flamella!"vyjekl a všichni se k němu nahrnuli.
Já vytřeštila oči a kmameněla jsem. Uvažovala jsem, zda mám jít za Brumbálem nebo si to nechat pro sebe.
A kdo mu ten plášť u merlina dal?! Vyběhla jsem z Nebelvírské věže a najednou jsem zahlédla Snapa, jak něco říká Quirellovi.
Oba mi byli jedno, tak jsem ťapkala dál.
Poznávala jsem místa, kde jsem trávila čas se Siriusem. Bylo mi do breku, když jsem to musela snášet.
Uvažovala jsem, jestli byl dobrý nápad, zde učit.
Sirius byl v Azkabanu a já se stále bála těch snů.
Potřebovala jsem být sama a zamířila jsem do dívčích umývárem.
,,Kdo ke mně zavítal?!"ušklíbla se Uršula a já protočila očima.
,,Zmiz."sykla jsem a Uršula si založila ruce na prsou.
,,Tohle jsou moje koupelny, Blacková!"protestovala a já vystartovala.
,,Já nejsem Blacková!"okřikla jsem ji, ale to jsem nechtěla říct.
,,Ne, vůbec! Kde máš manžílka?"ušklíbla se a já v ruce svírala toaletní papír.
,,Je v Azkabanu! Zradil! Zradil!"smála se a já po ní hodila toaleťák.
,,Sklapni, Ufňukaná Uršulo!"ječela jsem.
***
Čahoj!
Je tu další kapitola a pátek! Já Uršulu nesnáším! :D
Doufám, že se líbila, pokud, ano, tak budu moc ráda za vote nebo komentář!Moc se těším na třetí ročník a ten druhý v podstatě nemám naplánovaný. :(
Díky moc za 150 followerů!!! ^^
Každopádně vůbec nevím o někom, kdo by byl s Holly, takže pokud máte nějaký nápad, tak můžete napsat...
Napadlo mne jestli byste měli zájem třeba o Charakter ask...
Napište, co si myslíte! :D
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...