61.-Nová ředitelka?

2K 172 11
                                    

Počet slov: 346
20.4. 1996

Seděla jsem u Brumbála v ředitelně a najednou se do ředitelny nahrnulo strašně moc lidí.

Brumbálova armáda, Popletal, Umbrigová a nějací lidi z ministerstva.

,,Brumbále! Vy jste jste se provinil proti ministerstvu! Založil jste jakousi Brumbálovu armádu!"vyštěkla Umbrigová a Harry zakroutil hlavou.

,,Ne! To nebyl on! Byl jsem to já!"prohlásil a já spatřila Holly. Když si mne všimla, tak se příšerně lekla.

,,Je od tebe hezké, Harry, že mne bráníš, ale byl jsem to já, kdo ji založil! Je to Brumbálova armáda, ne Potterova!"zalhal Brumbál a Popletal se usmál.

,,Odveďte ho do Azkabanu!"nařídil a já ztuhla. K Brumbálovi přiletěl Fénix a Brumbál se přemístil společně se mnou.

Objevili jsme se na Grimmaldově náměstí.

,,Brumbále!"vyjekl Sirius a Brumbál se usmál.

,,Doufám, že ti nebude vadit, když tu pár dní zůstanu,"odvětil Brumbál a Sirius ho pozval domů.

Převyprávěl mu, proč je vlastně tady a já přinesla Rega.

,,To je ten váš syn?"zeptal se Brumbál s úsměvem a já přikývla.

,,Ano, Regulus James Black,"odpověděl za mne Sirius a já se jen usmála.

,,Lze předpokládat, že ředitelem nebo spíše ředitelkou se stane Dolores."

***

30.4. 1996

Sirius přinesl Denního věštce a my se nad něj nahli.

Nová ředitelka v Bradavicích!

Ano, je to opravdu, tak! Novou ředitelkou se stala Dolores Umbrigová. Proč už není ředitelem Albus Brumbál? Ten chlap se postavil proti ministerstvu!

Zvedla jsem od toho hlavu a měla chuť ty noviny roztrhat.

,,Netrap se tím, Jasmine,"usmál se Brumbál a já se zvedla od stolu.

,,Jak to, tam asi bude vypadat?!"zařvala jsem pro sebe a Regulus se ke mně připlazil.

,,Čo je mami?"zeptal se a Sirius ho odnesl do jeho postýlky.

,,Kdo by řekl, že on bude, tak dobrým otcem, že?"usmál se Brumbál. Vždy změnil téma v té nejhorší situaci. Já jen přikývla a Brumbál pokračoval.

,,Ten Casanova,"vydechl a já se ušklíbla.

,,Je pryč,"doplnila jsem a Brumbál se usmál. ,,Jak jsem říkal, nesmíš myslet, tak negativně."

,,Vám se to řekne,"odsekla jsem a do obýváku se vrátil Sirius.

,,Dnes bude porada řádu."

***

Čahoj!

Tak se blíží konec! :DDD Ty příští dvě kapitoly budou z ministerstva, což budou kapitoly konečné.

Vyjdou odpoledne, tak si pomalu připravujte vaše názory na tuhle knížku... :DD

Jinak, co by jste řekli na Charakter ask, až to dočtete?

Přežijte čtvrtek! ♥♥♥

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat