Počet slov: 452
3.prosince 1992,,Dobrou chuť, má drahá."usmál se Lockhart a já se rozhodla ho ignorovat.
Pustila jsem se do jídla. Vychutnávala jsem si americké brambory s vepřovým steakem.
Navečeřela jsem se a moje kroky směřovaly do mého kabinetu, když tu jsem si všimla nějakého davu. Uviděla jsem nápis napsaný krví, zkamenělou paní Norrisovou a celou čtyřku.
,,Pottere! Vy jste zabil moji kočku!"zavřeštěl Filch a Harry vytřeštil oči.
Odklonila jsem pohled od Harryho a Filche a zadívala se na ten nápis.
Tajemná komnata je znovu otevřena. Nepřátele dědice POZOR!
Vykulila jsem oči a podívala jsem se na Holly. Ta pozorovala Harryho, ale já se zabývala příchodem Brumbála.
,,Co to..rozejděte se!"rozhodl a všichni se rozutekli, kromě čtyřky.
,,Škoda, že jsem tu nebyl. Kdybych tu byl, tak by žila."prohlásil hrdě Lockhart a já protočila očima.
,,O tom nepochybuji."vyprskl smíchy Snape a Brumbál poslal ty čtyři do svých kolejí.
,,Musíme vydat několik pravidel. V Bradavicích už není bezpečno."
***
20.ledna 1993
Bylo po vánocích a sníh tál. Já si čtyřky nevšímala. Bylo pár dalších útoků, ale ty jsem přešla.
Byl skoro večer a já se potřebovala projít. Celý den jsem strávila nad knížkami a esejemi a teď to mám. Bolela mne hlava, ale já ten vzduch potřebovala.
Oblékla jsem si svetr a podívala jsem se, jak v něm vypadám. Bylo jedenáct let starý a dostala jsem ho od Siriuse.
Podívaná jsem se z okna a rozhodla jsem se, že navštívím Hagrida.
Obula jsem si boty a opustila svůj kabinet. Pro svůj vlastní klid jsem se proměnila do své zvířecí podoby a kráčela jsem chodbami hradu až do Vstupní síně.
Když jsem byla u Hagridovi hájenky, tak jsem se zase stala člověkem. Zaklepala jsem na dveře a čekala, až mi někdo otevře.
,,Hagride!"vykřikla jsem, když se konečně dveře otevřely.
,,Á! Jasmine! Rád tě zase vidím!"usmál se a pozval mne dál.
,,Co je nového?"zeptal se mne a já se posadila.
,,Skoro nic. Jenom jsem v tom Soubojnickém klubu."odvětila jsem bez zájmu a Hagrid mi nalil šálek čaje.
,,Neříkáš to moc nadšeně. Proč, tam jsem, když tě to nebaví?"zajímalo ho a já se napila čaje.
,,Kvůli Harrymu a..a taky Holly. Lockhart je strašnej matla a oni mne poprosili, aby proti Snapeovi byl někdo silnější."vysvětlila jsem a Hagrid přikývl.
,,Hmmm..tak proto."zamumlal si pro sebe a já se usmála.
,,Doufám, že ty útoky přestanou."
***
Čahoj!
Tak tu máme další kapitolu! Já k ní nemám, co dodat, ale pokud vy, ano, tak to můžete napsat do komentářů! :***
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...