22.-Hadí jazyk

2.2K 207 3
                                    

Počet slov: 440
14.prosince 1992

Čas plynul a okolo Bradavic se začal objevovat první sníh.

Já se čtyřky vlastně nevšímala, ale to se změnilo dnes. Šla jsem na oběd a potkala je.

,,Dobrý den, profesorko."pozdravili mne jednohlasně a podezřele se usmívali.

,,Á! Dobrý den! Co potřebujete?"zajímalo mne a Harry se usmál.

,,No, jestli by jste nemohla být v tom Soubojnickém klubu. On zápasí Snape s Lockhartem a Lockhartovi to vůbec nejde."vysoukal ze sebe a já vytřeštila oči.

,,Ne, to opravdu nejde."odvětila jsem hned a Holly udělala smutné oči.

,,Mami! Prosím!"žadonila a já protočila očima. To je fakt bomba!

,,No, tak já...dobře."souhlasila jsem nakonec a Harry zatkeskal.

,,Výborně! Dnes je schůze!"oznámil mi a já zvedla oči vzhůru.

Rozloučila jsem se s nimi a konečně se šla najíst.

***

,,Máme novou členku našeho klubu! Na uvítanou si dá souboj se mnou a mým kolegou."zazubil se a ukázal na mne.

Postavila jsem se proti němu a vytáhla svou hůlku. Oba jsme proti sobě šli a když jsme byli, tak dva metry od sebe, tak jsem slyšela jeho hlas.

,,Příprav se, má drahá."zašeptal a já byla vytočená. Odstoupila jsem několik kroků a nechala ho, ať udělá první útok.

,,Rictusempra!"mávl hůlkou a já nebyla nijak překvapena.

,,Protego."zamumlala jsem prostě a kledba se odrazila pryč.

Napřáhla jsem se a neverbálně ho odzbrojila.

Všichni začali tleskat a Snape odtahoval Lockharta pryč. Potom si též vytáhl hůlku a v sále bylo zase ticho.

Měla jsem zlost. Jestli on může za smrt mého bratra, tak ho chci zničit. Podívala jsem se mu do očí a přišla k němu blíže.

On mi dal právo prvního útoku a já útočila neverbálně. Věděla jsem, že je silným soupeřem.

Ačkoli se několikrát pokoušel mne odzbrojit, nepovedlo se mu to.

Ani mne se to však ne a ne povést, což mne znervózňovalo.

Zavřela jsem oči a myslela na Jamese. Když jsem odrazila jeho kledbu, napřáhla jsem se a odzbrojila ho.

Celou místností se rozlehl potlesk a já sešla mezi žáky.

,,Dobrá, dobrá. Teď si to zkusí nějací žáci. Co třeba Potter a-"řekl Lockhart a Snape ho přerušil.

,,-a Malfoy."dokončil Snape a já se obrátila na Harryho, který šel ke Snapovi.

Malfoy se nejspíš taky nebál a oba začali bojovat.

Malfoy vyčaroval hada a Harry na něj začal mluvit. Ale nemluvil lidskou řečí, ale hadí! Vyděsila jsem se a hada zničila.

Celou místností se valil šepot, že Harry je dědic Salazara Zmijozela.

***

Čahoj!

Tak tu máme Harry a jeho hadí jazyk! :D

Doufám, že se kapitola líbila! :D

Díky moc za 3K přečtení! :***

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat