Počet slov: 328
3.5. 1995,,Dávej na sebe pozor, ano?"ujišťoval se Sirius, když se se mnou loučil. Houpal Rega v náručí a já ho i Siria políbila na čelo. Bylo fajn, jak mě miluje.
Naposledy jsem mu zamávala a potom se přemístila. Poslední úkol bylo bludiště, což jsem brala v pořádku.
Harry výborně zvládl oba dva úkoly, takže jsem nepochybovala, že by se mohlo stát něco zvláštního.
Sedla jsem si vedle Minervy a pozorovala, jak Brumbál startuje soutěž.
Všichni se vydali na cestu. Po chvíli přinesli omráčenou Fleur, což jsem pochopila.
Ona nezvládla ani ten druhý úkol, ale byla to holka.
Dlouho se nic nedělo, tak jsem si povídala s Rachel, Jess a občas i Minervou.
Najednou se zde objevil Harry s Cedricem v náručí. Všichni začali tleskat, ale po chvíli se ukázalo, že Cedric je mrtvý.
Viděla jsem Amose Diggoryho, jak leží nad tělem svého syna.
Stála jsem jako přibitá. Brumbál sice říkal, že tahle soutěž může být nebezpečná, ale stejně.
,,On se vrátil! Voldemort se vrátil!"zařval Harry a já viděla, jak ho Moody někam táhne.
Rozběhla jsem se za nim a viděla, jak se mnou jde i Brumbál s dalšími učiteli.
Ten Pošuka, vlastně Bartyho Skrka mladšího odvedl a v místnosti jsem zůstala jen já a Harry.
,,Teto, já-"začal, ale já ho přerušila.
,,V pořádku, Harry. Jinak, gratuluji k vítězství."
***
30.6. 1995
,,Sbohem, Harry!"popřála jsem mu, když jsem se s ním loučila na nástupišti devět a tři čtvrtě.
,,Ahoj, Pety."zašklebila jsem se a Petunie protočila očima.
,,Holly."zamumlala jsem a Holly se mne chytla. Přemístila jsem obě a znovu si prohlížela Grimmaldovo náměstí.
,,Holly!"objal svou dceru a ta si pochovala Rega.
,,Je to neuvěřitelné."vydechla jsem a Sirius přikývl. Líbl mne do vlasů a já začala připravovat oběd.
***
Čahoj!
Tak jsme ukončili čtvrtý ročník. Asi nejdůležitější, ne? :(
Ale prokousali jsme se a to znamená jediné... :D
Bude utrpení s Růžovkou! :D
No, omlouvám se za kratší kapitolu.... :(
Jinak moc díky za 9K přečtení! ♥♥♥ Jste normální? :****
Mám vás ráda!
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictionUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...