26.-Unesli ji!

2.1K 194 26
                                    

Počet slov: 532
19.5. 1993

Byl večer a já šla z večeře. Najednou jsem spatřila, jak Harry, Ron a spousta učitelů stojí u zdi.

Nejdříve jsem zvedla obočí, ale když jsem zjistila, že zde je další krvavý nápis, tak jsem zamrzla.

,,C-co se stalo?!"nechálala jsem a Minerva se na mne podívala zdrceným pohledem.

,,Byla unešena. Ginny Weasleyová a..a vaše dcera."vydechla hořce a já se rozběhla k nápisu.

Další oběti jsem si vybral, ale teď nechci mudlovlké šmejdy. Chci něco jiného.

Zaječela jsem a padla na kolena. Rozeřvala jsem se. Jako malé dítě.

,,Neee! Já přišla o Holly!"zavyla jsem a Lockhart mne pohladil po vlasech.

,,Nesahej na mne! Nic nevíš!"okřikla jsem ho a on se narovnal.

,,Najdu ji i Weasleyovou! Přivedu je živé!"prohlásil a já se zhrozila.

,,Dobrá, Zlatoslave."přikývla Minerva a odešla. Brumbál ji následoval a Snape konal zrovna, tak. Lockhart se chtěl dát na útěk, ale Ron mu v tom zabránil.

,,Kam si myslíte, že jdete?!"rozkřikl se a Harry se zašklebil.

,,Pryč. Nechci zemřít."odvětil a já se pro jistotu promněnila v kočku.

,,A co moje sestra?!"zařval Ron a Harry se přidal.

,,A moje sestřenice!"Lockhart se usmál.

,,My víme, kde je Tajemná komnata! Takže jděte!"poručil Ron s hůlkou v ruce. Já ztuhla. Jak to zase ví?! Že se divím.

Harry s Ronem a Lockym mířili do dívčích umýváren, kde sídlila Uršula.

Harry promluvil hadím jazykem, čímž otevřel jakýsi vchod.

,,No, běžte! Radši vy než mi!"zašklebil se Harry a Lockhart skočil. Ozval se křik a potom jen komentování, jak je to místo ohavné. Harry i Ron skočili a já se udělala člověkem.

,,Á! Kdopak tu je?"zeptala se škodolibě Uršula a já se usmála.

,,No, rozhodně někdo, kdo si život užívá a žije, sbohem moje drahá."odpálkovala jsem a skočila do tunelu.

Zaslechla jsem Lockhartův hlas a zrychlila jsem.

,,Oblivite!"zařval a mávl Ronovou hůlkou. Vytřeštila jsem oči a spatřila, jak se kledba odrazila. Lockhart spadl na zadek a zamyšleně se okolo sebe rozhlížel.

,,Harry! Běž!"pobídl ho Ron a Harry přikývl.

,,Rone!"vykřikla jsem a Ron se prudce otočil.

,,P-paní profesorko!"vykulil oči a já se usmála.

,,Měla byste jít za Harrym."pokračoval a já přikývla. Promněnila jsem se v kočku, když se nedíval a prolezla jsem malinkou škvírou.

Prošla jsem několika vchody a spatřila nějakého chlápka, Ginny s Holly a Harryho. Harry proklál mečem nějakého velkého hada a já jen ustrašeně pozorovala, jak se kácí k zemi.

Harry vzal zub z baziliška a zapíchl ho do té knížky.

Ten černovlasý kluk se začal rozpadat a já se rozběhla k Harrymu.

,,Harry! Holly! Ginny!"zařvala jsem z plných plic a Harry se usmál.

,,T-teto! Asi umřu."zachraptěl a já ztuhla.

,,Ne! Ty nezemřeš! Ty budeš žít!"zařvala jsem a Holly otevřela oči.

,,C-co se stalo?"nechápala a já se jí vrhla okolo krku.

,,Holly! Holly moje!"políbila jsem ji na čelu a zpozorovala jsem, jak se probouzí Ginny.

,,Všechno bude dobrý!"

***

Čahoj!

Jsme skoro na konci druhého ročníku! Ještě jedna kapitola a budeme na konci!

Jak se vám líbila kapitola? Abych řekla pravdu mám do detailu promyšlenou kapitolu, kde se Jas setká se Siriusem. :D

Dnes vychází druhá kapitola, protože...proč ne?

Jinak asi se dám do věnování kapitol! :DDD

Dnes je věnována Millienka, za ty tvoje komentáře! :****

Dále smilingxqueen za tu neuvěřitelnou podporu! :***

A nakonec JessieNka za tu neuvěřitelnou podporu! ♥♥♥

Kuju za 4K přečtení!  ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
T

o je neuvěřitelný! Moc vám děkuji! To si ani nezasloužím! :***

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat