37.-Znovu se setkáváme

2.8K 216 30
                                    

Počet slov: 490
25.5. 1994

Byl večer. Já se proměnila v kočku a mířila k vrbě Mlátičce.

Konečně jsem u ní byla a zahlédla Siriuse. Já se stala člověkem, stejně jako on.

,,Siriusi.."polkla jsem.

,,Jasmine.."vydechl a prudce se otočil.

,,Prašivko! Kam to běžíš?!"řval Ron a Sirius se proměnil v psa. Vzal Rona za nohu a táhl ho do vrby.

,,Siri...Tichošlápku!"zařvala jsem a na obzoru se objevila moje dcera.

,,Mami! Ty to znáš?!"zaječela Holly a já ztuhla.

,,H-holly?! Co tady u Merlina děláš?!"zařvala jsem na ni a za ní stála Hermiona a Harry.

,,Musíme za ním!"prohlásila Mia a já přikývla. Začal foukat silný vítr, ale já se dostala do vchodu.

,,Pojďme."pobídla jsem je a Harry přikývl.

Po chvíli jsme se objevili v Chroptící chýši.

,,Kde je ten pes?"zvedl obočí Harry a Ron ukázal na osobu, která stála za námi.

,,T-to je on! Je to zvěromág! To on je ten pes!"křikl Ron a Hermiona, Harry i Holly proběhli k zrzkovi.

,,M-mami! Ty jsi to věděla?!"zařvala Holly a Sirius vytřeštil oči.

,,T-ty máš dceru?"otázal se zničeně a Harry ho jen nechápavě pozoroval.

,,V-vy se znáte?"zeptala Holly a do místnosti přišel Remus.

,,Siriusi, starý příteli!"objal ho a všichni vykulili oči.

,,J-já vám věřil! A vy jste celou dobu, byl jeho přítel!"zařvala Hermiona a Holly se nadechla.

,,Vy jste vlkodlak, že?"zeptala se Holly a Remus ztuhl.

,,Jak to víš?!"vyjela jsem a Holly protočila panenkami.

,,Od té doby, co nám dal Snape ten úkol, spojila jsem si to, když se jako jeho bubák ukázal ten měsíc."odvětila prostě a Remus se usmál.

,,Ale to je jedno! Ty toho vraha znáš?!"pokračovala a já se nadechla.

,,Sirius nezabil nikoho, Holly."začala jsem a Ron vyprskl smíchy.

,,Jasně."zasmál se a já po něm chtěla vystartovat.

,,A co ty Harry?! Taky si myslíš, že hájím vraha?! Taky si myslíš, že jsem smrtijed?!"otočila jsem se na Harryho a ten pokrčil rameny.

,,A kdo by to byl jiný."odvětil a Sirius se ušklíbl.

,,Peter Pettigrew!"zařval a mě vylítla hůlka z ruky. Otočila jsem se a zjistila, že mě odzbrojil Snape.

,,Á! Helemese! Potterová, Black a dokonce i Lupin! Říkal jsem Brumbálovi, že pomáháš starému kamarádovi na hrad a tady! Je důkaz!"zašklebil se a Holly si vytáhla s svou hůlku.

,,Geniální Snape! Opět si zapojil, svůj talent! Proč si nehraješ se svým chemických setem?"zasmál se a já si založila ruce v klín.

,,Nedráždi ho, Siriusi."okřikla jsem ho a Sirius se ušklíbl.

,,Jasně, Jas! Takže tobě přijde v pohodě, že se tady Srabus plete do cizích záležitostí?!"odsekl a Snape se znovu ušklíbl.

,,Podívejte se děti, hádají se jako stáří manželé."zasmál se a Sirius vyprskl smíchy, stejně jako já.

,,Ne, že bychom nebyli."

***

Čahoj!

Tak to utnu! :D Jop, na tu poslední větu jsem se těšila! Jak by měla reagovat Holly?

Víte, co jsou? :DD Prázdniny! :DDD

Napište mi, jestli chcete ještě jednu.. :'D

~Sharie

Jasmine II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat