Počet slov: 454
24.12. 1995
Byly vánoce! Já pomáhala v BA, což ze mne činilo lepší učitelku.
Bylo ráno a já pozorovala Siriuse, jak se pokouší, Rega učit mluvit.
,,Tak Regu, jak se jmenuješ?"zeptal se s trpělivostí.
,,Lekulusek!"zatleskal a já se zasmála.
,,Ne, Lekulusek, ale Regulusek,"opravil ho Sirius a Reg znovu zatleskal.
,,A jak se jmenuji já?"pokračoval a já ho pozorovala, co z něj vyleze.
,,Šilius!"zašišlal a já vyprskala smíchy. Sirius protočil očima a podíval se na mne.
,,A jak se jmenuje maminka?"ukázal za mne a Reg se zamyslel.
,,Mama!"vykřikl vítězně a Sirius se usmál.
,,Ale jak se jmenuje?"zopakoval a Reg se zamračil.
,,Jašmine?"odvětil a uražaně odlezl pryč.
,,No, výborně! A jak se jmenuje sestřička?"zajásal a Reg se zašlebil.
,,Nene, hlad!"zabručel a já vstala z postele.
,,Tak fajn, Regu. Jdem jíst,"zdůraznila jsem to r, aby se to pomalu učit. Vzala jsem ho do náruče a Sirius se usmál.
,,Je to zlatíčko,"uculil se Sirius a já ho políbila.
,,Tak běž."
***
Sešla jsem o patro než a vešla do nějaké místnosti. V náručí jsem držela Rega.
,,Pottere, budu tě učit nitrobranu,"zaskřehotal Snape a Sirius zavrčel.
,,Proč ty?!"zvedl pohrdavě obočí a Snape se ušklíbl.
,,Věř mi, Blacku, že to nedělám dobrovolně,"odsekl a Sirius do něm vystartoval.
,,Jestli se dozvím, že díky tomu Harryho šikanuješ, tak si mě nepřej!"pohrozil mu a Snape se usmál.
,,Jaký to špatný pocit, když nemůžeš nic dělat pro řád,"setřel ho a Sirius se ušklíbl.
,,A ať Brumbál myslí, co chce, že si se změnil, ale si myslím svoje,"zavrčel a Snape si vytáhl hůlku.
,,Ne!"zařvala jsem a Sirius s rukou v kapse se otočil. Všiml si mé a Regovi společnosti a ruku zase vytáhl.
,,Jasmine.."vydechl Sirius.
,,Siriusi, nedělej to,"podívala jsem se na něj a Reg ukázal na Snapa.
,,Odnes ho, lásko,"rozhodl Sirius a já ho odnesla do jeho pokojíčku.
Vrátila jsem se a viděla ty dva, jak po sobě metají kledby.
,,Myslíš si, že jsem zbabělec?!"vykřikl Sirius a Snape se ušklíbl.
,,Nechals jí odejít, aby neviděla tvou prohru?"štekl a Sirius se zasmál.
,,Ne, já mám jen tu slušnost, nenechat svého syna, aby přihlížel, jak se hádá člověk o kterém si lidi myslí, že je smrtijed, který není a člověk o kterém si lidi myslí, že není smrtijed, ale je!"odpálkoval a já se usmála.
,,Jasně, všichni jste idioti, hlavně ta tvoje Jasmine-"
,,Cos to řek?!"zařval a dal hůlku dolů.
,,Pravdu a teď tě zabiju!"usmál se a já vytáhla svou hůlku.
,,Experiallmus!"zařvala jsem a Snapovi vylétla hůlka z ruky.
,,Jak můžeš mít to srdce to udělat?!"zaječela jsem na něj a Snape protočil očima.
,,Zmiz! Zmiz odsud! Navždy!"
***
Čahoj!
Ehm..za to poslední slovo... :D
Právě jsem dočetla PJ 3 a jsem nadšená! ♥♥♥
Napište mi, co si myslíte... ^^
Ahoooj!
~Sharie
ČTEŠ
Jasmine II. ✔
FanfictieUPOZORNĚNÍ! POKUD JSTE NEČETLI JASMINE I., TAK TUHLE KHINU PRAVDĚPODOBNĚ NEPOCHOPÍTE! Sirius Black po sobě nezanechá jen bohatství, ale i někoho dalšího. Ten někdo nezná pravdu! -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @Katuska26 ©Sharka_Potter #5...