@softesoro: We LOVE Central Park @auroramorosini😇
25k likes
476 comments@thepogbaking: czy to jest dziewczyna pogby??
@sahararey: jesteś cudowna 😍
@chiaradorf: ja też kocham Central Park!
@auroramorosini: @chiaradorf ale bardziej kochasz chyba pana z numerem 21 😌
@softesoro: @auroramorosini @chiaradorf a nie zaczyna sie jej przypadkiem podobać ten z numerem 20? 😏
@chiaradorf: @auroramorosini @softesoro 😡😡
@paulpogba: chciałbym kiedyś nazywać ją 'moją dziewczyną' 😣
@paulodybala: @paulpogba no w końcu się przyznałeś 👌🏼
@antogriezmann: nie za dobrze ci na tym kocu Sof? Mogłabyś się podzielić bo my nie mamy 😂
@auroramorosini: @antogriezmann koc by sie przydał by zakryć ten twój pedofilski uśmieszek gdy wpatrujesz się w opalające się laski 😊
@antogriezmann: @auroramorosini wolałbym wpatrywać sie w ciebie, ale tylko siedzisz naburmuszona
@lucianovietto: pierdziele to, jadę do was 🔜✈️
____________________
Przez całą noc myślałam o tym , jak spędzić dzisiejszy dzień z Dele. Plan musiał być dosyć prosty, nie wymagający użycia dużej siły, ale przede wszystkim miał pomóc odgonić złe emocje od młodego piłkarza. Może nawet pomóc mu otworzyć się przede mną.
Eric zgodził się pożyczyć mi na dzisiaj samochód, bo i tak miał coś do załatwienia. Ostatnimi czasy dość często mu się to zdarzało, ale nie chciałam o nic pytać. Jeśli stwierdzi, że powinnam wiedzieć to mi powie.
Sama przecież przez cały czas musiałam mierzyć się z kłamstwami i niedomówieniami. Wiedziałam jak bardzo może to skomplikować życie i nauczyłam się szanować czyjąś prywatność. Co nie zmieniało faktu, że byłam ciekawa o co może chodzić.
Dopiero tuż przed wyjściem z domu, wpadłam na nowatorski pomysł. Chwyciłam kurtkę, która leżała i szybko wybiegłam z mieszkania Dier'a.
-Gotowy na dzisiejszą wycieczkę? - spytałam, gdy brunet otworzył przednie drzwi i usiadł na fotelu pasażera.
-Skłamałbym, gdybym powiedział, że tak - odpowiedział i zapiął pasy - ale z drugiej strony wyciągnęłaś mnie z domu w dość cwany sposób i poza tym dawno nigdzie nie wychodziłem. Może przynajmniej będzie zabawnie.
CZYTASZ
Rehabilitation from Aristocracy //Dele Alli&Paulo Dybala
De Todo21 letnia Beatrice Chiara Cenci Waldorf uciekła od swojego życia w arystokratycznym rodzie Cenci. Los odebrał jej nie tylko rodziców, ale i jedyną rzecz, którą kochała sport. Jak jej życie odmieni się, gdy na swojej drodze spotka przyst...