@chiaradorf: w oczekiwaniu na wyjście Grace 😂😂
876k likes
690 comments@auroramorosini: w końcu ktoś bierze się za twoją szafę!
@softesoro: przyznaj że to ci się przyda 😂
@paulpogba: chyba pożyczę sobie tą Grace🤔
@antogriezmann: @paulpogba tobie wystarczy fryzjer przynajmniej raz dziennie 💪🏼
@auroramorosini: @antogriezmann tobie by się przydał fryzjer przynajmniej raz w miesiącu...
@chiaradorf: @auroramorosini savage 😆
@ericdier15: daj mi znać jak od ciebie wyjdzie, pewnie skieruje się do mnie 😅
@sazclose: koniecznie musisz mi pokazać swoje najnowsze kreacje 😍
@madeleinethea: pożyczyłbyś coś? Może jak się wystroje to Caspar mnie zauważy, bo jak narazie to patrzy tylko na ekran komputera...
@miniminter: baby...
@wroetoshaw: baby baby ooooh yeah
@chiaradorf: @wroetoshaw chodziło o KOBIETY nie o piosenkę fetus biebera XD___________________
Po tym jak spędziłam dzień z Paulo, stałam się trochę spokojniejsza. Czułam, że między nami coś jeszcze jest, ale teraz przynajmniej wiedziałam na czym stoję. Wiedziałam, że Paulo w żaden sposób nie będzie ingerował w mój związek i właśnie ta wiadomość tak mnie uspokoiła.
Teraz gdy Argentyńczyk przeniesie się do Londynu, tak czy inaczej będziemy spędzać ze sobą więcej czasu. Jeszcze nie wiem jak na to wszystko zareaguje Dele, który od dwóch dni nie raczył się do mnie odezwać. Nawet nie chciałam sobie wyobrażać jak informacja o transferze Dybali mogła na niego wpłynąć. Oboje kochają rywalizację, od której teraz nie będą mogli uciec.
Wczoraj Paulo wrócił do Turynu po resztę swoich rzeczy, a przed wyjazdem zdążył mi jeszcze zakomunikować, że wprowadza się do bloku, oddalonego dwie ulicy od mojej. Nie wiem, czy zdawał sobie sprawę, że podpisuje na sobie wyrok śmierci, który zapewne zostanie wyegzekwowany podczas kolejnych derbów północnego Londynu. Nawet jeśli Dele nie będzie mógł grać, to drużyna stanie za nim.
-Chiara, możesz powrócić do świata żywych i spojrzeć na te sukienki?
No tak, zapomniałam o Grace Palmer. Zaraz po wyjeździe Paulo wparowała do mojego mieszkania i zasypywałam mnie najróżniejszymi pytaniami. Coraz mniej mi się to podobało.
-Daj już spokój, omawiamy jakieś durne zasady dobrego wychowania już od wczoraj. Teraz jeszcze jakieś dziwne sukienki. Proszę, mam dość.
-Jeszcze chwilka, wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. To spotkanie jest dla mnie bardzo ważne i powinno być także ważne dla ciebie - odpowiedziała i przerzuciła przez ramię kolejne kreacje. -Czemu w szafie masz tylko spodnie - wzruszyłam tylko ramionami.
-Czemu nie zabierzesz ze sobą Erica skoro jesteście tak blisko?
-Spokojnie, Eric także będzie nam towarzyszył. Zagra ten swój mecz, wskakuje w garnitur i jazda.
CZYTASZ
Rehabilitation from Aristocracy //Dele Alli&Paulo Dybala
Random21 letnia Beatrice Chiara Cenci Waldorf uciekła od swojego życia w arystokratycznym rodzie Cenci. Los odebrał jej nie tylko rodziców, ale i jedyną rzecz, którą kochała sport. Jak jej życie odmieni się, gdy na swojej drodze spotka przyst...