44.

396 23 13
                                    

@celebgossip: ze swoich źródeł wiemy, że piłkarz Tottenhamu Dele Alli i Włoszka Aurora Morosini oficjalnie są już parą

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@celebgossip: ze swoich źródeł wiemy, że piłkarz Tottenhamu Dele Alli i Włoszka Aurora Morosini oficjalnie są już parą. Jak widać na załączonym obrazku nie kryją się z okazywaniem uczuć w miejscach publicznych. Ciekawe co na to Chiara Waldorf i Antoine Griezmann, byli partnerzy tej dwójki. Nasz informator twierdzi, że między Francuzem a Morosini iskrzyło. Stay tuned!

5m likes
12,5k comments

@user: @chiaradorf must be devastated
@user: @chiaradorf myślała ze jest księżniczka i zmieni łobuziaka, żałosne
@user: biedna @chiaradorf tak szybko przejechała się na dwóch bliskich sobie osobach
@user: ciekawe czy komuś tak naprawdę na niej zależy, czy robią to teraz tylko z litosci
@miniminter: @user przykro mi ze masz takie doświadczenia, ale @chiaradorf jest dla nas bardzo ważna i dobrze o tym wie
@softesoro: @user @user zajmijcie się swoim życiem.
@rubymae3223: a to ci niespodzianka...

[10;12]

Sofia: brak mi słów Chiara, nawet nie wyobrażam sobie co teraz czujesz

[10;30]

Sofia: proszę odezwij się, martwię się

[11;03]

Sofia: jak oni mogli, nic z tego nie rozumiem...

[11;01]

Eric: coś ty najlepszego narobił, nie widzisz że ta sytuacja już jest wystarczająco ciężka dla niej?!!

[15;33]

Aurora: błagam cię, nie próbuj mnie powstrzymać. mam plan, jesteśmy to winne Chiarze

[16;08]

Felicia Cenci: lepiej bierz sprawy w swoje ręce, bo czas ucieka. musisz oświadczyć się jej jak najszybciej.

____________________

Third Person's P.O.V.

Układała ten plan w głowie już z milion razy. Wszystko miało zagrać jak w szwajcarskim zegarku. Chiara w spokoju miała podjąć decyzję dotyczącą swojej przyszłości, ogłosić ją publicznie, a potem wieść szczęśliwe życie u boku swojego ukochanego. Tylko czy Grace wybrała odpowiedniego kandydata do tej roli?

Wszystko to było prawdą, ojciec Chiary uratował ją i od kilkunastu lat mieszkała pod jednym dachem z najważniejszą osobą w kraju. Reputacja rodziny królewskiej zawsze była dla niej na pierwszym miejscu. Myślała, że tylko w taki sposób odwdzięczy się im za wszystko, co dla niej zrobili.

Teraz, gdy doszły do niej najnowsze informacje nie wiedziałam jak ma zareagować. Nie wiedziała też, czy chce coś z tym zrobić. Bo niby co mogłaby zrobić z faktem, że prawdziwa miłość Chiary i jedna z najbliższych osób w jej życiu tak ją oszukali? Chyba to wszystko nie miało sensu, bo jeszcze dwa dni wcześniej Aurora zrobiłaby wszystko by nie dopuścić do ślubu...

Rehabilitation from Aristocracy //Dele Alli&Paulo DybalaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz