@paulodybala: fajnie jest znowu poczuć tę podwórkową atmosferę😂 dziękuje za zaproszenie @miniminter @chiaradorf
1m likes
689 comments@minimnter: przyjemność po mojej stronie. Przyjaciele Chiary są i moimi przyjaciółmi, jeszcze jak są takimi legendami!
@wroetoshaw: @miniminter dzięki za zaproszenie 😡
@miniminter: @wroetoshaw przepraszam, miałem niski budżet. Wystarczyło tylko na ściągnięcie @caspar_lee i @callux 😞
@chiaradorf: jak za starych dobrych czasów!
@paulpogba: szkoda że mnie tam nie było, pokazałbym wam jak się gra!
@softesoro: @paulpogba ty się lepiej zajmij swoimi treningami XD
@lucianovietto: stary, jak ja ci zazdroszczę 😭
@auroramorosini: sądząc po koszulce musiałeś ładnie pachnieć 😂
@antogriezmann: @auroramorosini: to się nazywa poświęcenie, coś o czym nie masz pojęcia : )
@paulodybala: @lucianovietto jak już się tutaj urządzę to wpadaj!
@caspar_lee: @miniminter ejjj!
Do: Paulo
"Muszę się do czegoś przyznać. Wiem o Chiarze i o tym, że jakaś Grace kazała ci mieć na nią oko. Skontaktuj się ze mną jak najszybciej bo stuknięta była Dele może wykorzystać te informacje."
@anto_cavalieri: wybacz ale nie chce brać udziału w twoich gierkach. Ta dziewczyna nic nam nie zrobiła.
@rubymae3223: czułam że wymiękniesz. Ja nie mam zamiaru się zatrzymać.
_________________
Third Person's P.O.V.
Zdecydowanie nie podobało mu się to, że Chiara spędza czas z Dybalą. Zdawał sobie sprawę, że był jej pierwszą miłością i nic nie mogło tego zmienić, ale wiedział też, że za przyjazdem Argentyńczyka do Londynu może kryć się coś więcej. Doszły do niego słuchy o zainteresowaniu Arsenalu.
Jakież byłoby to ironiczne, nieprawdaż? Jej ex gra w czerwonej części Londynu, czyli w drużynie największego rywala Tottenhamu. Dziwił go tylko fakt, iż Chiara jeszcze nie się z nim nie skontaktowała. Pewnie była zajęta pomaganiem Dybali.
Ze złości rzucił butelką wody o ścianę.
-Myślę, że na dzisiaj to koniec - fizjoterapeuta popatrzył na niego z politowaniem- wyniki prześlemy ci do Londynu. Pewnie nieraz musiał użerać się z piłkarzami takimi jak on.
Zebrał swoje rzeczy z podłogi, zarzucił torbę na ramię i wyszedł z ośrodka treningowego. Musiał stwierdzić, że te kilka dni dało mu się we znaki. Harował od rana do wieczora, a każdą wolną chwilę poświęcał na sen. Nie widać było jednak, że takich chwil miał wiele.
CZYTASZ
Rehabilitation from Aristocracy //Dele Alli&Paulo Dybala
Altele21 letnia Beatrice Chiara Cenci Waldorf uciekła od swojego życia w arystokratycznym rodzie Cenci. Los odebrał jej nie tylko rodziców, ale i jedyną rzecz, którą kochała sport. Jak jej życie odmieni się, gdy na swojej drodze spotka przyst...