23.

536 27 10
                                    

@rubymae3223: nie uwierzysz co się stało. Ten idiota się w niej zakochał. Rozumiesz? Dele Alli się w kimś zakochał 😂 Przecież między nimi nie doszło do niczego. To chyba jakaś beka, jego nowa zabawka?

@anto_cavalieri: Ten chłopak nam jeszcze pokrzyżuje plany. Nie zrażaj się i dalej kręć sie wokół niego. To niemożliwe, żeby Chiara też coś do niego czuła.

@rubymae3223: ta dziewczyna coraz bardziej gra mi na nerwach. Wpieprzyła się w moje zajebiste życie i zaczęła 'zmieniać' Dele. Nie mogę się doczekać kiedy z nią skończymy.


@ericdier15: dobrze się czujesz młody? Niezle zabalowaliśmy wczoraj 😂

@delealli36: jeszcze nigdy nie czułem się tak dobrze

@ericdier15: zainspirowałeś Harrego żeby oświadczył się swojej dziewczynie 😉

@delealli36: to on ma dziewczynę ?!?!


Od: Simon Minter

"Chiara, jeśli nadal zależy ci na Dele, to wracaj jak najszybciej. Ten idiota jest w stanie uschnąć z miłości do ciebie! Jak przyjedziesz to powiem ci, co wczoraj zrobił.

PS: spokojnie, cały czas byłem z nim"

____________________

James Blunt - Always Hate Me

-Wracam do Anglii - wypowiedziałam te słowa z niebywałą stanowczością, zważając na fakt, iż jeszcze tej nocy całowałam się ze swoim byłym chłopakiem.

Brunetka najwidoczniej szukała w swoich myślach odpowiedzi na moją pochopną decyzję. Wcale się jej ni dziwiłam. Najpierw z samego rana wyciągam ją z domu, żeby porozmawiać, po czym przez trzydzieści minut opowiadam o wczorajszej rozmowie z Paulo. Dziewczyna najwyraźniej nie była przygotowana na taką wiadomość.

-Czyli dzisiejszą noc puszczasz w niepamięć? - oparła się i spojrzała na mnie tym swoim pouczającym wzrokiem.

-Sof, do niczego nie doszło - każde słowo wypowiedziałam bardzo dokładnie. -Nie mogłabym na to pozwolić.

Nie mogłam sobie na to pozwolić, bo cały czas myślałam o innym. Z każdym kolejnym dotykiem, z każdym kolejnym pocałunkiem dochodziłam do tego samego wniosku. To co czułam, kiedyś do Dybali, gdzieś uciekło. Może moja ucieczka z Włoch miała też wymiar metaforyczny?

-Nie mogłabyś na to pozwolić, bo co? - Sofia nadal drążyła ten temat. -Tylko nie mów, że nagle uświadomiłaś sobie, że zależy ci na tym gówniarzu?

Nigdy nie podejrzewałabym Sofii Tesoro o takie słowa. To zawsze ona z naszej trójki była tą spokojną i ułożoną.

-Nie mów tak o nim - spuściłam wzrok.

-Dziewczyno, oprzytomnij w końcu! - podniosła głos - przyjechałaś tu, by wyjaśnić sprawy z Paulo. Zatrzymałaś się w jego mieszkaniu, doszło między wami do zbliżenia, zrobiłaś mu nadzieję i nagle uświadomiłaś sobie, że bardziej zależy ci na chłopaku, którego poznałaś miesiąc temu?!

Chyba Sofia trafiła w samo sedno. Porównała ponad roczny związek z dość krótką znajomością. Zestawiła ze sobą chłopaka, o którym wiem chyba wszystko z chłopakiem, o którym nie wie prawie nic.

Rehabilitation from Aristocracy //Dele Alli&Paulo DybalaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz