Luke üzerindeki paltoya ne kadar sarılsa da tişörtü fazlasıyla ıslanmıştı ve kurumasını beklemek çok uzun süreceği için kafeden çıkmıştı. Zaten Beth'in o davranışından sonra gitmesi gerekirdi. Pantolonunun üst kısımları meyve suyundan dolayı iğrenç olmuştu ve Luke şu anki durumunu birkaç kelimeyle açıklamak isteseydi kesinlikle 'yapış yapış' derdi.
Rüzgar ona acımadan, sertçe eserken sarışın çocuk bunu hak ettiğini düşündü. Belki de önce iltifat falan etmek yerine hemen konuya girmeli ya da ciddi davranmalıydı. Samimi olmaya çalıştığı için Marry ilişkilerinin bir oyundan ibaret olduğunu düşünebilirdi ama kesinlikle öyle değildi ve Luke söylediklerinde ciddiydi. Marry güzeldi, Luke için fazla iyiydi ve Luke ise sadece iyi'ydi. İlkokulda verilen karne notları gibi. Bir 'iyi' olurdu, bir de 'çok iyi' olurdu ama eğer bunlarda 'çok çok çok iyi' olsaydı Marry kesinlikle o gruba ait olurdu.
Luke iç geçirdi ve ellerini ceplerinden çıkarıp yan yana getirdi, dudaklarına yaklaştırdı, avucuna sıcak hava üfledikten sonra hemen ceplerine geri soktu. Dudakları kurumuştu ve yüzüne çarpan soğuk tüm bedenini titretmeye yetiyordu. Yarın kazağının üzerine bir hırka giymeye karar verdi. Ve belki onun üzerine de bir mont daha.
Hemen yanında biri korna çalmasaydı Luke yol boyunca hırka almanın hayaliyle eve gidebilirdi ama o yüksek, sinir bozucu ses kulaklarında çınlamış ve bakışlarını hemen sol tarafındaki yola dönmesini sağlamıştı. Tanıdık, siyah araba onun hizasında yavaş yavaş ilerliyordu ve cam da açıktı. Luke durdu, araba durdu, Luke da açık olan cama doğru eğildi. "Michael?"
"Bin" dedi Michael kararlı bir sesle. "Hava soğuk."
Haklıydı, hava soğuktu ve Luke bu havada biri ona arabaya binmeyi teklif ettiğinde bunu reddedecek kadar aptal değildi. Araca bindi ve içerideki sıcak hava içini ısıttı. Michael gaza basarken Luke'un ona mırıldandığı sessiz teşekkürü duymamış gibi davranmayı seçmişti.
tabi ki de şu saatte altımda dikkat çekmek için yapılmış bir eşofmanla dışarı çıkmadım
ve tabi ki de shameless'i durdurup death parade izlemiyorum
bunlar saçmalık olurdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the hankering || muke (+)
FanficLuke kırmızı saçlı çocuğu çok fazla özlemişti ve Michael en yakın arkadaşının ölümünü görmek istemiyordu. ≫ the vengeance'in devam kurgusudur.