המחתרת

99 7 2
                                    

האישה ישבה על כיסא גדול מעץ, על במה. כמו שליטה על המרחב התת-קרקעי בו שהו.
נשים עמדו סביבה ביציבה שהזכירה משמר לבני מלוכה.

"אה! אותך לא חשבתי שאזכה לראות, איימי ג׳ונס" היא אמרה ונעצה מבט מלווה בחיוך מופתע בגרייס.

"אני לא איימי. באתי כדי לשאול עליה"

מבטה התמקד והיא נעמדה. הנשים הגיבו כגוף אחד ויצרו חומה אנושית לפניה.
"מי אתם?"
"אני גרייס קינג, זה מייקל סמית׳ הוא חבר ואנחנו מנסים למצוא את הקשר שלי לאיימי ג׳ונס ולקבוצת אנשים שניסתה להרוג אותה או את איידן"
האישה שמולם הניפה את ידה והקהל מיהר להסתלק.
כשנותרו שלושה, סימנה להם להתקרב.

"לא הצגתי את עצמי, למרות שאין בכך צורך כי אתם יודעים מי אני אבל מתוך נימוס. אני מיכאלה וולש. מובילת המחתרת"
גרייס ומייקל החליפו מבטים קטנים והיא המשיכה.

"לא תיארתי לעצמי... אני שמחה מאוד לפגוש אותך העלמה קינג. ולמרות שאין המקום מארח גברים, אני שמחה לארח חבר של העלמה" כנראה שראתה את סימן השאלה על פניהם כי היא מיהרה להסביר.
"המחתרת, מקום המיועד לנשים, הוקם בעקבות כמה מקרים מצערים של התנהגות רעה מצד המין השני. היינו חבורה אך לא עוד. הגברים נועדו כדי להגן על הנשים ולזכות בליבן וכאן הם ממלאים את תפקידם נאמנה"

"פמינזם?" שאל מייקל ומיכאלה נעצה בו מבט מתעב.
"אנחנו לא רואים את הדברים כך, מנקודת המבט שלנו קיים שוויון. מצד אחד הבוגדים- הם מנצלים נשים כמו חיות ואנחנו עושים הכל כדי להציל אותן. ומהצד השני המחתרת.
דע לך שלכל גבר יש מקום כאן, לסייע לנו בהשגת המטרות שלנו. רק היחס שלנו הוא יחס קצת פחות נעים, רק מכיוון שרובנו חווינו נסיונות לא נעימים מהמין השני"
"זה קצת עקום, לא?"
"נסה לשכנע את הנשים שעברו פגיעה מינית להתייחס בכבוד לגברים. אבל זהו דיון שאינו הכרחי ברגע זה. העלמה קינג" היא פנתה לגרייס בחיוך נעים.

"אני מאמינה שבאת לכאן מסיבה מסוימת, הלא כן?"
"את צודקת. אני מחפשת מי אני וגם, מי זו איימי ג׳ונס"
"לו רק יכולתי לומר בחופשיות את שאת רוצה לשמוע"
"למה את מתכוונת?"

היא לא השיבה. היא הביטה סביבה בחוסר אונים ואז הזדקפה וירדה במדרגות אליהם.
"בואו איתי"

Her WarWhere stories live. Discover now