Selena's POV
"
Това ще бъде нашата малка тайна, скъпа."
Думите му отекваха в главата ми цяла нощ, докато лежах в леглото, загледана в тавана.
Мразех това, което изпитвах към него.
Това ме убиваше.
Той беше като наркотик и го исках толкова много, по дяволите.
Докато вървях по коридорите с Али, две силни ръце се увиха около кръста ми, след което извиках и се опитах да се отдръпна от силната хватка.
- Хей, малката.
Познат глас зазвъня в ухото ми и прехапах устната си, виждайки как Али беше повдигнала вежди. Бързо се отдръпнах от него.
- Джейсън..- промърморих без да обръщам внимание на странните погледи, които получавах от всички.
Той събра веждите си объркано, а аз въздъхнах и пъхнах кичур коса зад ухото си.
- Трябва да влизаме в клас..
Нагласих раницата на рамото си, преди да хвана ръката на Али, тръгвайки към стаята по физика и оставяйки Джейсън на мястото му.
На обяд, отидох до тоалетна както винаги преди да изляза в празния коридор. Очите ми се срещнаха с познатите карамелено-кафяви очи изпълнени с любов.
- Какво, по дяволите? Отбягваш ме цял ден.
Въздъхнах раздразнено и кръстосах ръцете си.
- Достатъчно, за да бъде запазена нашата малка тайна, скъпи.- изстрелях набързо, но веднага съжалих, когато скандалната самодоволна усмивка се появи на устните му.
- Харесва ми да ме наричаш така.
Прехапах устната си. Не бива да се поддавам.
- Просто така би направил един умен човек.- измънках и погледнах надолу към ръцете си. Той пристъпи към мен и повдигна брадичката ми, така че да го погледна в очите отново.
- Толкова си секси, когато си ядосана.- отвърна, карайки стомахът ми да се преобърне. Той беше на няколко инча от мен, а дъхът му се разбиваше в устните ми.
Преглътнах трудно и сложих ръцете си на гърдите му, отблъсквайки го.
- Спри. Не съм ти.. секс играчка.- избъбрих.- Ако искаш отиди при някоя от мажоретките, сигурна съм, че ще те заобичат.
YOU ARE READING
Werewolf Bad Boy
Fanfiction"Шшшт..." Гласът му изпрати тръпки по гръбнака ми, а ръцете му се движеха надолу към кръста ми. "Не крещи. Няма да те нараня. Аз никога няма да те нараня. Ти си моята половинка. Ти си моя завинаги." Историята е превод!