Jason's POV
Един месец.
Официално сме в тази колиба от един месец и не мисля, че някога сме били по-влюбени.
Просто самото време, което имаме, беше благословия. Станахме по-близки, отколкото мислех, че е възможно и наистина можех да свикна да имам място с нея.
- Джейсън?
Обърнах се, за да я видя в моята тениска, която й стоеше като рокля, докато очите й оглеждаха подозрително пилето, което готвеше.
- Какво има?- попитах, а тя бавно отдели очите си от пилето.
- Имам чувството, че съм объркала нещо.- измърмори и малка усмивка се прокрадна по лицето ми.
- Справяш се доста добре според мен.
Даде ми малка усмивка преди да се обърне отново към печката и да продължи работата си.
Не знам защо, но гледката ме направи слаб. Вълна от емоции премина през мен и погледнах към жената пред мен сякаш беше единственото нещо, което имаше значение.
- Селена?- казах тихо след няколко минути. Тя сложи чинии за двама ни, поставяйки зеленчуците отстрани и ми подаде чаша вода.
- Да, скъпи?
Погледът й се вдигна и очите й се заключиха с моите, от което веднага се изчерви и погледна надолу, докато наливаше вода и в нейната чаша.
- Джейсън... пак го правиш.
- Правя кое?- попитах.
- Този поглед...
- Кой поглед?- притиснах я, а тя прехапа устната си, за да не се усмихне.
- Този, с когото ме гледаш, когато си на път да станеш емоционален и вероятно ще заплача заради това.
Засмях се силно на искреността в думите й, защото ме познаваше почти прекалено добре. Усмивката й засия, докато сядаше от другата страна на масата. Гледах я и знам, че го забеляза, защото бузите й отново порозовяха.
- Толкова съм влюбен в теб.- признах, а тя се вгледа в очите ми.
- Джейсън МакКен, не знаеш колко съм луда по теб.- призна си, а стомахът ми се сви при думите й. Гърлото ми пресъхна заради въпроса, който исках да задам и който заседна в гърлото ми.
Хайде, Джейсън. Просто попитай.
- Селена? Искаш ли... искаш ли да имаш деца?
DU LIEST GERADE
Werewolf Bad Boy
Fanfiction"Шшшт..." Гласът му изпрати тръпки по гръбнака ми, а ръцете му се движеха надолу към кръста ми. "Не крещи. Няма да те нараня. Аз никога няма да те нараня. Ти си моята половинка. Ти си моя завинаги." Историята е превод!