You can't leave me here alone

1.8K 93 18
                                    

Selena's POV

Тази сутрин се събудих с усмивка на лице, докато спомените от снощи се връщаха в главата ми.

- Влюбен съм в дъщеря Ви, сър. Какво по-добро от това.- не можех да повярвам, че каза тези думи току-що. Джейсън МакКен току-що призна, че е влюбен в мен. Точно пред баща ми.

- Извинявай?- каза татко и мисля, че шока на лицето му изненада всички ни.

- Тръгвайте си. Селена е щастлива тук. Може би трябва да посетите по-малката си дъщеря, която живее с баба си и дядо си, защото родителите й са твърде заети, за да се грижат за нея.

Не забелязах гнева по лицето на татко, защото единственото, което видях, беше как Джейсън затръшна вратата в лицата им. Чух, че изпусна дълбока въздишка преди да се обърне към мен и да погледна в очите му.

- Е...- започна, а аз се усмихнах, прехапвайки устната си по навик.

- Е...- изкопирах, а той ми даде малка усмивка.

- Рапунцел и разбойника звучи перфектно сега.

Засмях се и хванах ръката му, дърпайки го обратно в хола като взех купата с пуканки, която изненадващо не се беше разсипала. Двамата седнахме на дивана и аз се сгуших в него.

Може до прозвучи странно, но звукът на сърцето му винаги ми помагаше. Караше ме да се чувствам сигурно по някакъв начин. Грабна дистанционното и пусна филма, но не можах да се съсредоточа и се замислих над всичко, което току-що се случи.

Джейсън МакКен ме обича.

Затова в момента излизах от мола, след като си наваксах с Али. Наистина ми липсваше да си говоря с нея, но трябваше да си тръгне по-рано заради някакви семейни проблеми. Усетих потупване по рамото и се обърнах, виждайки усмихнатия Джейсън.

- Следиш ли ме?- попитах и повдигнах вежда, а той се засмя.

- Какво? Не, разбира се, че не.- каза, но усмивката му спадна при сериозността ми.- Добре де, може би.- призна, а аз опитах да не се усмихна на сладкото му лице.- Но и момчетата дойдоха, защото се нуждаеха от нови супри.- защити се, а аз се усмихнах игриво.- Както и да е.- продължи.- Изглежда, че и ти си си купила нещо. Може ли да видя?- попита, а очите му се преместиха на чантата в ръката ми.

- А?- попитах и изведнъж осъзнах, че бельото на Victoria Secret е в чантата. Бързо я скрих зад гърба си и му дадох успокояваща усмивка, докато той ме погледна въпросително.

Werewolf Bad Boy Where stories live. Discover now