I respect her

1.6K 98 6
                                    

*Jason's POV*

Препрочитах съобщението отново и отново, докато не чух, че Селена викаше името ми. Вълкът ми веднага отвлече вниманието ми от съобщението, докато приятелката ми ме викаше. Плъзнах телефона си обратно в джоба и бързо изтичах нагоре по стълбите. Вече можех да подуша аромата й, идващ от стаята ми, докато влизах, виждайки как се опитва да разкопчае ципа на роклята и се засмях леко.

- Как си го закопчала, щом не можеш дори да го откопчаеш?- попитах, а тя въздъхна, отпускайки раздразнено ръцете си като ме погледна в огледалото.

- Честно не питай, защото не знам.

Засмях се и се приближих до нея. Хванах ципа на роклята й и го дръпнах надолу, спомняйки си последния път, когато имах честта да съблека толкова красива жена. Тя падна на пода, а аз увих ръцете си около кръста й, поставяйки главата си на рамото й. Усмихна ми се в огледалото, а аз й намигнах преди да въздъхна и да огледам тялото й.

- Толкова си красива, че чак ме изумяваш всеки ден.- признах останал без въздух, а тя се обърна в ръцете ми, поглеждайки ме.

- А ти ми го казваш всеки ден...- усмихна се смутено, докато бузите й порозовяваха.

- Така е, защото заслужаваш да ти се напомня всеки ден.- казах, а тя ми се усмихна преди да целуне гърдите ми и да започне да откопчава копчетата на ризата ми.

- О нима сме възбудени в нощта за филми?- попитах, а тя ме погледна преди да извърти очи и да я облече. Закопча копчетата, карайки я да й стои като рокля и се усмихнах, докато я гледах.

- Харесва ми.- признах, а тя се усмихна, оглеждайки се преди да се завърти.

- И на мен. Много по-удобно е.

Приближих се до гардероба, за да си взема чифт шорти, но Селена ме изпревари и измъкна чифта, точно който исках. Подхвърли ми ги, след което се обърна към мен със самодоволна усмивка на лице.

- Предполагам тях искаш.- каза и се приближи отново към мен. Целуна ме по бузата преди да излезе от стаята и чух как стъпките й влизат в кухнята преди да спре.

- Скъпи! Защо пуканките са на по целия под?- извика, а аз въздъхнах.

Мамка му.

Обух набързо шортите преди да изтичам по стълбите след нея.

- Сигурно съм ги изпуснал. Не се притеснявай, ще направя нови. Върви да избереш филма.

Werewolf Bad Boy Where stories live. Discover now