Do you even care?

1.4K 82 12
                                    

Jason's POV

Събуждането следваща сутрин просто не ми се стори правилно без Селена до мен. Независимо от това, станах и слязох долу за един ранен джогинг.

Влизайки в кухнята, се изненадах да видя, че Джеремая вече беше там заедно със Селена. И двамата бяха облечени в дрехи за тренировка и се смееха, но веднага щом влязох в стаята, настъпи тишина, а Селена избягваше да ме погледне в очите.

- Добро утро, братко.- каза Джеремая, а аз отделих вниманието си от нея, за да го състредоточа върху него.

- Добро утро.- казах и отидох до хладилника, взимайки си шише с вода и ябълка преди да се върна при тях.

- Аз ще... ще се изкъпя, а след това ще изляза с Али.- каза Селена и бързо тръгна към стълбите, но бързо изтичах пред нея, карайки я леко да отстъпи назад. Очите й леко се повдигнаха от гърдите ми и бавно се заключиха с моите, докато не можех да разчета изражението й. Веждите й бавно се събраха, когато забеляза объркания ми поглед. Ръцете й се придвижиха до бузите ми и огледа чертите ми преди да се отдръпне и да изтича по стълбите.

Въздъхнах и погледнах към Джеремая, виждайки нарастващата усмивка на устните му и повдигнах вежда.

- Ще ми кажеш ли на какво се смееш?

- И тя може да ти каже.- каза и сви рамене, а аз бавно се приближих към него.

- Кажи ми на какво?

Остави водата си и сложи ръката си на рамото ми.

- Ти си ми брат, Джей. Просто не го забравяй. Без значение какво се случва, ние сме семейство.- и след като каза това, ме заобиколи и се качи горе.

Някакво непознато чувство се промъкна в ума ми.

„Тя ти изневери."

„Тя вече не те обича.'

„Тя избра Джеремая."

Бързо се отърсих от малкия глас в главата ми и се насочих към любовта ми. Вече я чувах как си мърмори, докато стоях пред вратата. Поколебах се, но бавно отворих вратата, виждайки я по халат. Вниманието й бързо се обърна към мен и въздъхна преди да ме погледне. Замълчах и затворих вратата след себе си, докато се приближавах към нея.

- Какво направих?- попитах, прикривайки отчаянието в гласа си, докато се молех за вниманието на половинката ми.- Знам, че не те спасих, Селена. Няма да позволя това да се повтори, но скъпа, току-що си те върнах затова, моля те, позволи ми да оправя нещата.

Werewolf Bad Boy Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt