Selena's POV
Измина седмица, откакто го видях. И ето ме сега, седнала на леглото, преглеждайки старите ни снимки. Изглеждахме толкова щастливи, което правеше това изтръпващо чувство 10 пъти по-лошо.
Защо изобщо избрах Джеремая, когато можех да имам някого толкова прекрасен като Джейсън?
Трябва да го видя.
Хванах се за стомаха и бавно се изправих. Взех ключовете си преди да слезна по стълбите, докато момчетата седяха и играеха видео игри.
- Какво правиш?- попита Джеремая, докато ме поглеждаше.
- Излизам. Имам нужда да изляза от тази къща.- измърморих и игнорирах виковете му да остана, докато излизах от къщата. Качих се в колата и погледнах надолу, виждайки колко голям е корема ми.
Мамка му, бременността е гадна.
Но си заслужава за семейството ми. Този мъник трябва да се роди всеки момент.
Възползвах се от времето и подкарах към новата му къща, усещайки, че ставам все по-нервна с минутите, които минаваха. Влязох в алеята и погледнах към къщата му. Само неговата кола беше на алеята, което означаваше, че може би новото му момиче е излезнало.
Излезнах от колата и се приближих към верандата преди да позвъня на звънеца и да си поема дълбоко въздух, докато отстъпвах леко. Отне му няколко секунди да отвори вратата и забелязах, че беше без риза, само с къси панталони, от които се подаваше колана на неговите Калвин. Очите му се заключиха с моите и объркване проблесна в тях.
- Селена..?- попита, а аз му дадох малка усмивка.
- Може ли да вляза?
Погледна ме за секунда преди да отстъпи от прага и да ми позволи да вляза. Снегът покриваше обувките ми затова бяха изключително хлъзгави и когато влязох вътре, стъпвайки на дървения под, се подхлъзнах и залитнах назад. Джейсън реагира бързо и ме хвана преди да падна, а аз бавно отворих очи отново след като ги бях присвила от страх.
- Хванах те.- прошепна и огледа чертите ми преди да прочисти гърлото си и да ми помогне да се изправя отново.
Върнах си отново баланса и въздъхнах като му благодарих, а той кимна и затвори входната врата.
- Виж, искам да поговор...
- Той добре ли е? Да не би да се е случило нещо с бебето ни?- попита, а аз поклатих глава.
YOU ARE READING
Werewolf Bad Boy
Fanfiction"Шшшт..." Гласът му изпрати тръпки по гръбнака ми, а ръцете му се движеха надолу към кръста ми. "Не крещи. Няма да те нараня. Аз никога няма да те нараня. Ти си моята половинка. Ти си моя завинаги." Историята е превод!