Jason's POV
Селена упорито опитваше да ме игнорира вече трета седмица, но не можех да позволя това да се случи.
Тя ме целуна.
Не ми бе продумала и дума, откакто това се случи и затова реших да проверя и да се уверя, че е добре.
Изкачих се по дървото до прозореца й, молейки се на Господ, той да е отворен, защото катеренето по проклети дървета не беше от най-лесните неща на света.
Стигнах до стаята и отворих прозореца, който за мой късмет беше отключен.
Стъпих на пода и се огледах, усмихвайки се леко при вида на всичките семейни снимки, поставени из цялата стая. Чух шум, идващ от банята. Предположих, че е там и седнах на леглото.
Вратата се отвори и тя излезна облечена с потник и къси панталонки, докато подсушаваше влажната си коса с кърпа. След като ме видя, извика и хвърли кърпата по мен, закривайки лицето си.
Selena's POV
Веднага щом чух глупавия му, но сладък смях, се изчервих.
- Джейсън? Сериозно ли? Какво, по дяволите, правиш в стаята ми?- свалих ръцете си и се загледах в него.
Той се засмя и се изправи, тръгвайки към мен.
-Просто те проверявам.
-Промъквайки се в стаята ми? Как въобще влезе тук?
-Прозорецът беше отворен.- той сви рамене, сякаш това беше най-очевидното нещо.
- Значи ти..- погледнах към дървото отвън преди да продължа.- Си се изкачил по дървото и си се промъкнал в стаята ми, само за да.. ме провериш?- прогледнах го объркано и раздразнено.
Известната усмивка си направи път върху устните му.
- Притеснявах се за теб, скъпа.
Въздъхнах раздразнено и тръгнах към прозореца, минавайки покрай Джейсън и го затворих.
Ще запомня, че трябва да го правя.
- Излез.
Събра веждите си, докато ме гледаше.
-Какво?- попита объркано.
- Казах да излезеш. Плашиш ме, а и не беше поканен, така че.. Чао.
Челюстта му се затегна и той застана пред мен. Лицето ми имаше хубав изглед на гърдите му и отказах да го погледна в очите.
BINABASA MO ANG
Werewolf Bad Boy
Fanfiction"Шшшт..." Гласът му изпрати тръпки по гръбнака ми, а ръцете му се движеха надолу към кръста ми. "Не крещи. Няма да те нараня. Аз никога няма да те нараня. Ти си моята половинка. Ти си моя завинаги." Историята е превод!