*Selena's POV*
- Какво, по дяволите?
Погледнах към Блейк раздразнено, а той постави пръста си върху устните си, показвайки ми, че трябва да съм тиха.
- Майната ти на теб и на тихите ти глупости.- отвърнах рязко и отдръпнах ръката си от хватката му.
Той извъртя очи и хвана отново ръката ми и ме вкара в изоставената кабина. Отидохме зад кабината без никой да ни види и се нацупи, обръщайки се, за да ме погледне.
- Колко наистина познаваш братята МакКен?
Присвих раздразнено очи и скръстих ръце.
- Достатъчно. Какво ти пука? И защо изобщо ме доведе тук?
- За да можем да поговорим. Какво знаеш? За семейството им? За тях?
- Не е нужно да ти казвам нищо.
Челюстта му се затегна, а погледът му изпрати тръпки по гърба ми. Ледено сините му очи изгубиха добротата, която притежаваха и вместо нея в момента показваха гняв.
- Отговори ми.- заяви студено, а аз преглътнах трудно и едва прошепнах:
- Джейсън не говори много за семейството си. Той е затворен, а това е чувствителна тема.
- Ясно. А какво знаеш за него и Джереми? Виждала ли си нещо подозрително около него? И малката му шибана банда, която го следва на всеки пет секунди?
Сега беше мой ред да го погледна.
- Остави момчетата на мира. Не са нищо друго освен мили към мен.
Той въздъхна и поклати глава, прибирайки ръцете си в джобовете.
- Не отговори на въпроса ми.
- Да, има нещо различно в тях, но не е голяма работа. Какво си намислил, Блейк?
Той извади нещо от джоба си и забелязах, че бяха снимки. Повдигнах вежда, когато ми ги подаде. Поколебах се, но бавно ги взех и тихо ахнах.
На всяка снимка Джейсън беше с някакво момиче.
На всяка снимка с различно момиче.
И ги целуваше всичките.
По-скоро ги чукаше, защото нямаха никакви дрехи.
Очите ми се напълниха със сълзи и вдигнах поглед към Блейк, виждайки, че горда усмивка се появи на лицето му.
YOU ARE READING
Werewolf Bad Boy
Fanfiction"Шшшт..." Гласът му изпрати тръпки по гръбнака ми, а ръцете му се движеха надолу към кръста ми. "Не крещи. Няма да те нараня. Аз никога няма да те нараня. Ти си моята половинка. Ти си моя завинаги." Историята е превод!