*4 months later*
Selena's POV
- Добре, брой до тридесет и след това тръгвай да ме търсиш. И недей да мамиш.- казах и погледнах игриво към Кота, карайки го да повдигне ръце в знак, че се предава.
- Добре де, добре.
Бяхме сами в къщата, защото останалите момчета отидоха в магазина, за да купят онова, което те наричаха „бебешки неща". Джейсън настояваше да отиде сам, но момчетата тръгнаха с него, а Дакота реши да остане тук с мен, за да не бъда сама.
Затвори очите си и покри ушите си, след което започна да крещи числата, карайки ме да се засмея. Огледах къщата преди бързо да изтичам в кухнята и да отворя шкафа под мивката.
Може би ще се побера там.
Бързо пропълзях в него и затворих вратата тихо, точно когато стигна до тридесет.
- Готова или не, аз идвам!
Чух как стъпките му се приближаваха към мен и сложих ръка на устата си, за да не се засмея и да издам местоположението си.
Но след това чух звука на това как дървото на вратата се счупи.
- Какво, по дяволите?- измомъри Кота под носа си, а аз чух леко ръмжене, докато в стаята влизаха още стъпки.
- Не мърдай, Селена. Без значение какво, не казвай и не прави нищо.- прошепна Кота, а аз преглътнах силно и покрих устата си с ръка.
- О вижте бетата. Не си сам тук, нали? Къде е МакКен?
Кота се засмя леко.
- Вие сте идиоти. Той не е тук. Независимо от това, вече не сме в шибания престъпен живот. Трябва да си тръгвате.
Никога не съм виждала Кота наистина ядосан, но можех да чуя омразата в думите му.
- Трябва да има причина, за да си тук. Може би наглеждаш някого?
Следващите няколко звука, които чух, бяха ръмжене, тичане и счупване на кости. Кота изръмжа силно от болка и чух как падна на колене.
- За кого, по дяволите, работиш?- извика, а сълзи напълниха очите ми, когато чух изстрел, след който тялото му падна на пода. Затворих очи и останах колкото мога по-тиха.
- Излез, излез, където и да си, малка бета. Ще опитаме да сме внимателни с теб.
Стегнах челюстта си, докато те обикаляха къщата, търсейки ме. Подскочих, когато телефонът ми започна да вибрира и да издава силни звуци върху дървото на шкафа. Бързо го изкарах и видях името на Джейсън на екрана, което ме накара да отговоря бързо, въпреки че вече чувах стъпките на мъжете да се приближават. Знаех, че са чули телефона ми.
YOU ARE READING
Werewolf Bad Boy
Fanfiction"Шшшт..." Гласът му изпрати тръпки по гръбнака ми, а ръцете му се движеха надолу към кръста ми. "Не крещи. Няма да те нараня. Аз никога няма да те нараня. Ти си моята половинка. Ти си моя завинаги." Историята е превод!