Please cuddle me...

1.3K 79 3
                                    

Jason's POV

Напоследък нещата между нас със Селена не вървяха особено добре. Нямам представа защо, защото не съм направил нищо.

Тя просто ме игнорира.

Излязохме с момчетата и сме на път към ресторанта, а тя е седнала от другата страна, карайки Кота да седне до нея, за да не мога да го направя аз.

В момента седеше срещу мен на масата вместо до мен и не иска да ми проговори, по дяволите.

Когато всички се нахранихме, станах и излязох заедно с Кота, тъй като Селена беше решила да ме игнорира.

- Нека седна до нея, докато стигнем пред киното.- промърморих му, а той ме погледна несигурно.

- Сигурен ли си? Изглежда, че не иска да си около нея. Какво направи този път?

Погледнах го преди да поклатя глава.

- Нищо. Буквално нищо. Снощи всичко беше наред, а днес се държи така.

- Може би е неразположена.- изръси, а аз присвих носа си, докато го побутвах.

- Не е нужно да го изкрещяваш на света, бро.

- Просто казвам. Момичетата са биполярни, когато са в... знаеш...

- Но аз съм с нея от години и до сега не ме е игнорирала така.

- Не знам, приятел, може би тялото й се променя. Може би сега е по-зле. Моля те, нека спрем да говорим за това, защото ме кара да се чувствам неудобно.- промърмори и видях странно изражение на лицето му и се засмях.

- Това е цикъл, приятел. Не е като момичетата да се молят за него. Покажи малко съчувствие.

Промърмори нещо под носа си преди и двамата да влезем в колата. Момчетата ни чакаха, казвайки ни да побързаме, което ме накара да извъртя очи. Кота ми кимна и бързо се вмъкнах на мястото до Селена, карайки я да ме погледне преди да погледне през прозореца отново.

- Хайде, скъпа. Какво има?- попитах, а тя най-накрая отново ме погледна.

- Може ли да си вземем такос?

- Какво? Току-що ядохме.

- Даа, не ми хареса. Може ли да си вземем такос и може би малко... шоколад?

Захапах вътрешната страна на бузата ми заради невинния й поглед преди да кимна и да я целуна леко по челото.

Werewolf Bad Boy Where stories live. Discover now