Bölüm 16

55 10 0
                                    


EDİSTEN

ben artık iyice sinirlenmeye başlamıştım. Çağatay'ın bir şeyler sakladığı gün gibi ortadaydı ve hiçbir şey söylemiyordu. Ben daha fazla dayanamayıp:

- Bir yerinden anlat iste Çağatay dedim.

Çağatay derin bir nefes alıp

-Ediz bak şimdi hatırlıyor musun gecen sene sevda diye bir sevgilim vardı.

-Evet hatırladım hatta çok seviyordun. Seni ondan sonra toparlayamamıştık kız ölmüştü. Sende kendini içkiye vermiştin.

-hah iste o olay aslında öyle değil evet öldü ama benim için öldü normalde yaşıyor. Dedi.

Ben duyduğumu idrak etmeye çalışarak

-Na-nasıl yanı?

Dedim istemsiz kekelemiştim. Bir yıldır öldüğünü sandığımız kız aslında yaşıyordu ve ben bunu yeni öğreniyordum. Hem de yediğim içtiğim ayrı gitmeyen Çağatay bana yalan söylemişti. Hangisine kızmam gerektiğini bilmiyordum. Olayı dinlemeye karar verdim. Devam etmesi için devam et anlamında elimi salladım.

- Bak şimdi ağabey bir yıl önce Sevda'yla son zamanlarımızda çok sık kavga etmeye başlamıştık ve benden gittikçe uzaklaşıyordu. Sebebini bir türlü anlayamamıştım ne yaptıysam onu mutlu edemedim ve en sonunda benden ayrıldı. Sebep olarak ise beni artık sevmediğini söyleyip gitti ben düzeliriz umuduyla beklerken bir gün barda o Müfit denen adamla sarmaş dolaş bir halde gördüm işte o zaman öldürdüm onu içimde. Aslında çekip hemen vurmak istedim ama seviyordum ağabey hem de çok seviyordum yapamadım. Ama zaman geçtikçe içimdeki ask nefrete döndü ve şimdiki halini aldı. Anladım ki benimle de param için birlikte olmuştu ve müfitle de parası için birlikte. Onu Müfit'in yanında gördükçe bir yıldır her gün öldüm ağabey. Ama sonra bu kararı alıp Okyanus'u buldum. Peki neden Okyanus diyeceksin başkası yok muydu? Okyanus Sevda'nın yapamadığı şeyi yaptı ağabey babasını da kaybetmiş olsa sonucunda kendini paraya satmadı ağabey. Hem onun intikamı hem de benim intikamım için bu çok önemli sen sadece yardım et bize. Benim parada gözüm yok Müfit denen itle Sevda kaltağı cezasını çeksin yeter.

Dedi Çağatay artık gözlerinden akan yaşlara hakim olamıyordu. Kendini sıkmaya çalıştığı da o kadar belliydi ki hele son sözlerine doğru sesi iyice kısılmış yalvarır gibi çıkmıştı.

İşler iyice sarpa sarmıştı. Kardeşim gibi gördüğüm adam sevdiği kız tarafından aldatılmış ve ben bunu bilmiyordum. Buna kızmam mı gerekiyor yoksa ondan özür dilemem mi bilmiyorum. Bir yıldır gözümü önünde kardeşim dediğim her gün ölmüş ama ben fark etmemişim. Kendime okkalı bir küfür savurdum. Benim bile kanıma dokundu kaldı ki Çağatay bir yıldır bu gerçekle yaşıyor. Şu boktan dünyada her şey para üzerine kurulmuş olması sevgiler, namuslar, arkadaşlıklar para yüzünden satılığa çıkarılması ne kadar acı ve utanç verici.

Ama asıl karar almam gereken nokta Okyanus'u bu işe sokacak mıyım sokmayacak mıyım? Çağatay'ın ve Okyanus'un intikamını almak istiyorum ama bunu şu anda yapamam. Kabul etmek zorundayım. Bu işin sonunda Okyanus onu kullandığımızı öğrenirse bize çok kızacak ama mecburum bakmam gereken bir aile var.

-Pekala Çağatay ama bu iş nasıl olacak? Bu iş sadece maçlara girmekle bitmez. Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış hikayesine dönmesin sonra?

-Ağabey sen merak etme ben bir şey yapmasam bile Okyanus'u ringlerde tekrar gören Müfit bize kendi gelecektir. Dedi.

İNTİKAM ATEŞİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin