Üstünde havluyla odasından içeriye giren izaya üstüne rahat birşeyler giydi.Içinden de -şu an kesin banyoda kendisi ile ilgileniyordur azgın kul sen bekle ben sana neler yapacağım bidaha bana en ufak ilgi duyamayacaksın he he-
Izaya kendi kendine gülerek üstüne shizuo nun kendisine verdiği tişörtü giydi.Zaten onun tişörtü son derece büyük olduğundan altına verdiği baksırlardan birini giydi.Son derece kısa olmuştu.
Banyodan gelen su sesi kesilmişti.Izaya yatağına uzanıp yanında getirdiği defterini ve karakalemlerini çıkardı.
-çok güzel bakalım kafamda neler yaşıyor da kağıda dökülecek-
Kalemleri ile defterde çizim yaparken sarışının adımları yankılanıyordu.Odasına giyinmeye gidiyordur diye geçirdi içinden sonra da aşağıya iner oyalanacak bişey bulur dedi kendi kendine.O sırada yaptığı resim bitmişti.-"Hahah çok güzel oldu da kendimi niye böyle çizdim hala anlam veremiyorum kudretli beynim ne tip oyunlar oynuyor acaba bana karşı,neyse şimdi aşağıya inmeliyim shizuo-chan la eğlenelim bakalım"
Izaya defteri kaldırdı merdivenlerden yavaş ve sessiz adımlarla sanki geldiğini belli etmemeye çalışarak aşağıya indi.
Shizuo neler yapıyor acaba diye baktığında kitaplığın başında onu kitap seçerken gördü.
Yanıma gitti.-"Shizuo-chan napıyorsun burda?"
-"Okumak için kitap seçeceğim burada kolay kolay vakit geçmiyor"
-"Hmm ne okumayı planlıyorsun bende sana eşlik edebilir miyim ?"
-Tabiki henüz karar vermedim ama dövüş sanatları ile ilgili elime geçen bi kitap var onu okumayı düşünüyorum"
-"Tamam shizuo-chan"
Shizuo eline kitabı alıp koltuğa geçti.bakışlarını kaçırıyor ve izaya ile göz göze gelmekten kaçınıyordu.Eğilip son derece etkili hareketler yaptığını biliyordu.Sarışınsa arkasını dönmüştü.Istediği etkiyi verdiğini hissedip sonrasında Yanına oturdu.
.Istediği etkiyi verdiğini hissedip sonrasında Yanına oturdu.-"Bende bu kitabı seçtim bak"
Izaya bilerek kendisine bakmasını sağlamaya çalışıyordu.
Shizuo da başını çevirip baktığında altında sadece kendi baksırını giydiğini görünce yine kötü olmuştu galiba her seferinde böyle olacaktı hemen banyoya gitse şişliğini indirebilirdi.Sarışın içinden kendine küfrederken izayaysa
gülüyordu onu zor duruma sokuyor olmak hoşuna gidiyordu.Shizuo önündeki kitaba konsantre olup okumaya başladı.
Gözleri kitaba bakıyorken beyni
yanında oturmuş kendi gibi kitap okuyan masum ve tatlı canlıdaydı.Izaya bir süre sonra okuyor olduğu kitaba dalmıştı.
O sırada başını ne ara shizuo nun omzuna koyduğunu hatırlamıyordu sadece çok rahat diye düşünerek kitaba devam ediyordu.Shizuo da izaya ya baktığında kolunun altında başını göğsüne yaslayıp ayaklarını diğer tarafa atıp içinin geçmiş olduğunu farketti.
Sarışının yüzünde minik bir tebessüm oluşmuştu.
Hareket etmemeye özen göstererek elini yumuşak teninde gezirdi.Hafifçe dokundu incitmekten korkarak yüzünü okşadı.Minik burnunu sevdi.Dudaklarına doğru eğildi öpmek için yeltense de ne yaptığının bilincine varınca kendini koltuğa bıraktı.Yanındaki miniğin kitabını alıp kenara bıraktı kendisininkinin yanına.Göğsüne doğru çekip belinden tutup düşmesin diye kendine yasladı.
kendi kendine
-"belkide imkansız değilizdir beni sevmeni sağlayabilirim"
dudaklarını kokusunu çok merak ettiği ipek saçlarla buluşturdu.
-iyi geceler"
diyip kendi de gözlerini kapattı.
Ilk defa birisi ile uyuyacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı nın Kuralları (Shizaya)
Fanfiction🗨Yaoidir. 🗨Shizaya çiftinin Ikebukuro'da farklı bir dönemde ve statüde işlemiş şeklidir. 🗨Uyarı: Ikinci sezon Mpreg'tir. Geçmiş zamanlarda,Bir ülke vardı ülke krallıklarla yönetiliyordu ülkenin kralı egoistti hatta kendine tanri dedigi bile söyl...