Izaya ikebukuro dan ayrılıp eski kral ın şatosuna geldiğimde kendi kendine konuşuyordu:
-"Bugün o kadar eğlendim ki hahah nasıl bakıyordu bana öfkeli gözlerle ona verdiğim fiziksel zararlar çok güzeldi.
Sonunda güçlü bir rakip bakalım şimdi ne yapacak içimden bir ses büyük bir şeyler planlıyorsun diyor Shizuo."
Demisti izaya tek başına olduğu odada.Derek bir süre sonra huzuruna gelmişti.
-"Efendim orda ne yaptınız kendinizi tehlikeye atmanız..."
Izaya elini kaldırarak Endişeli Komutan i susturdu.
-"Keşke benden özgürlükçülerin liderinin kim olduğunu saklamaya çalışmasaydın ?"
Derek duyduğu şeyle şok olmuştu.
-"Siz nasıl efendim ?"Izaya ise şeytanı bile korkutacak cinsten gülümsedi.
-"Benden birşeyler saklayabileceğini düşünmen bir saçmalık başta seni uzun zamandır yanımda bulunduruyorum farketmeyecek kadar aptal mıyım sence ?"
Derek başını hayır anlamında salladı.Içi titriyordu bunca zaman ona duyduğum aşkı biliyor muydu diye kendini sorguya çekmeye başlamıştı beyni kendi kendine üretmiş olduğu korkunç senaryolarla içten içten Derek i korkutuyordu.En kötüsü de geçen gün falına bakan yaşlı kadının dedikleri olmuştu.
-"Sen birini seviyorsun deliler gibi kendinden bile daha cok seviyorsun hatta ama senin o sevdiğin kişi bir kuş ve heran uçup gidebilir.Sen onla kaderini hep aynı çizgide yürütmeye çalışmışsın ama şu varki kimsenin kaderi ile oynamaya yetkin yetmez.Sevdiğin kuş da yakında uçacak ve senin ondan saklamaya çalıştığın kaderi yaşamaya gidecek."Derek Kral izaya 'nin konuşması ile kendine geldi.
-Ikebukuro daki sağlık servisi hakkında bildiklerini anlat Derek"
-"Sizin arkadaşımız olan Shinra..."
-"Evet onu biliyorum onun dışında büyük bir hastane yaptır ikebukuro ya halkı kaybediyoruz.Şimdi beni yalnız bırak "
Derek başını eğip selam verdikten sonra kapıyı çekip çıkmıştı.Izaya ise havanın kararmasını bekliyordu.Saatler geçmiş ve yarım olmuştu.
Askerleri çağırdı-"Kurallarım iyi uygulanıyor mı kontrol edin "Gece yarısından sonra dışarı çıkmak yasaktır."
Askerler onaylayıp Izaya nin huzurundan ayrıldı.Izaya ise babası kral suta 'nin sarayının içini siyaha boyatmıştı.bu durum karşısında hizmetçiler konuşuyorken izaya konuşulanları işitmişti.
-"Kaçık olduğu kesinleşti yeni kralın."
-"Size tuhaf dedim herşeyi de biliyor kesin ruhlarla konuşuyordur."
-"çok gizemli."
-"Duyduğuma göre nişanlısını sürgün etmiş."
-"Yok artık onunla kim evlenir ki hem sevgi duygusundsn yoksun."Hizmetçi kızlardan biri ise
-"Bence onu adamakıllı biri edecek sert bir erkek lazım."Dün hizmetçi kızlar dönüp kiza bakarken aralarından biri araya karşıtı.
-"Şu an bizi dinliyor bile olabilir sessiz olmalıyız"
Izaya saklanmayı bırakarak duvarın arasından çıkıp hizmetçilerin karşısında çıkmıştı.Hizmetçiler karşılarında maskeli kral ı görünce çığlık atmışlardı.
Kral ise gülüyordu.-"Beni eğlendirdiniz eğer gülmeseydim yaşayacağınız bir hayatınız olmazdı."
izaya son dediğinini söylerken üstünü basarak bir uyarı yapmıştı.Bunu anlayan kızlar ise anında seslerini kesmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı nın Kuralları (Shizaya)
Fanfic🗨Yaoidir. 🗨Shizaya çiftinin Ikebukuro'da farklı bir dönemde ve statüde işlemiş şeklidir. 🗨Uyarı: Ikinci sezon Mpreg'tir. Geçmiş zamanlarda,Bir ülke vardı ülke krallıklarla yönetiliyordu ülkenin kralı egoistti hatta kendine tanri dedigi bile söyl...