~2~

426 55 25
                                    

Akşam olmuş Ikebukuro karanlığa kavuşmuştu.Kötülük yapacakların en büyük yardımcısı saklandıkları geceydi.
Simon dükkanına gelen müşterileri karşıladı.Önlerine siparişlerini koyduğunda konuştukları tek konu yeni kraldı.Yine bir masaya yaklaşmış ve kulak misafiri olmuştu.

-Hangi insan böyle bişey yapabilir dahası kendini tanrı sanabilir."

-"Siz onu boşverin aşkı nasıl yasaklar insan duyguları ile varolan bir varlık en temel ihtiyaçtır bizim için sevmek"

Simon konuşmaları umursamayarak işini yapmaya döndü. O sırada içeriye kasuka gelmişti içerideki kızların hepsi döndü ve kasuka'ya parlayan gözleri ile bakmaya başlamış hatta resmen gözleri ile taciz ediyorlardı.Kızların yanından geçerek simonun kendisine seslendiğini farkedip yanına geldi.

-Heyy kasuka doğru yemek yerine geldin senin sayende birsürü müşteri geldi hohiho"

Kasuka arkasından gizlice takip eden ki kendilerinin görünmediğini sanıp aslında çok belli eden hayranları ise kasuka 'nin verdiği siparişi vermişlerdi.

-"Bu kurallar ne oluyor simon ?"

-"Işler karışık kasuka yüce Kral Suta 'nin oğlu kendini tanrı ilan etti ve bu kuralları yayımlattı.Bugün büyük bir yangın çıkardılar ve karşı çıkanların sonu çok kötü oldu."

-"Ama dışarı çıkamamak çok saçma tch.Neyse gitmem gerek."

Kasuka hızlı adımlara simon un dükkanından çıkarak evine doğru gitti.Evine vardı kapıda iki tane siyah giyimli askerin olduğunu gördü.Oraya yaklaştığında kapıdaki askerlerin annesi ile babasını kollarından tuttuğunu farketti.
Askerlere doğru koşarak yanlarına gitti.
-"Ne yapıyorsanız."

-"Bize verilen emirler ve tanrı nin kurallarına göre "aile fertleri ayrılacak" lütfen işi zorlaştırmayın.Yoksa sizi tutuklamamız gerekecek

-"Aileme ne yapacaksınız."

Kasuka bunların olacağını asla tahmin edememişti.Abisine de haber verememişti.O sırada ormandan gelen tanıdık sesle başını o tarafa doğru çevirdi.

-"Bu karışıklık ne diye ses yapıyorsunuz TEME!!"

Sarışın uzun boylu bir adam ağaçların arasından çıkarak iki askerin tamkarşısında durdu.Bakışları sertti güçlü bir iradesi olduğu hic kuşkusuz herkes tarafından kabul edilebilirdi.
Askerleri titretmeye yetmişti.
-"Lütfen karşı çıkmayın."

-"Tch.Siz kaşındınız."

Sarışın adam önünde kılıçlarını çekmiş iki askerlerden kendisine yakın olanın kılıcına yumruk atması ile askerin kılıcı bükülmüş ,kullalınamayacak hale gelmişti.Diğer korku dolu asker ise eline bir meşale almış ve eve doğru atmıştı.Ateş alan evle birlikte kasuka şok olmuş anne ve babasının yanına gitmişti.O sırada yanan evin duvarı kasuka nin annesinin bacağına düşmüştü kadın acı dolu çığlıklar atarken deliye dönen sarışın adam bunu yapan askeri iyi bir yumruk geçirerek hareket edemeyecek hale getirene kadar dövmüştü.Geri döndüğünde ise ikebukurodaki n çoğu evim yandığını farketti.Köşelerde ağlayan küçük bir çocuk vardı içeriyi gösteriyordu

-"An..ne"

Dediğini duyduğunda içinde oluşan sızıyı bir köşeye bırakarak koşarak kendini evin içine attı sarışın adam,alev alan etrafta canlı bir beden aradı çocuğun annesini aradı ama yoktu.Içeriden gelen ağlama sesini duyunca koşarak kapıyı kırdı ve yerde ağlayan kadına yardım elini uzatarak onu yanan evden çıkardı.Annesini gören çocuğun gözlerinde oluşan mutluluk pırıltıları içini ferahlatırken içten bir şekilde gülümsedi.Kadında genç sarışın adama yaklaşarak kendisine eğilmesini işaret etti.

Tanrı nın Kuralları (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin