Sabah uyandığında izaya ilk olarak yan tarafına bakmıştı.
Shizuo yanında yoktu.Nerede olduğunu düşünürken yatmaya devam ediyordu,kapı açıldı.Shizuo elinde kahvaltı ile odaya girdi.Yatağın kenarındaki masaya kahvaltı tabağını bırakıp miniğinin yanına yattı.-"Günaydın sevimlim"
-"Günaydın Shizuo-chan"
Izaya yatağa tekrar yatıp gömülürken,shizuo da yanına yatıp miniğini kucağına aldı.
Izaya bacaklarını shizuo nun beline kenetlemişti.Ellerini de boynuna dolamış adeta sarışına yapışmıştı.Shizuo da boş durmamış ona sarılmıştı.Ama birazda şaşkındı,
-"Noldu birden anlayamadım bugün daha bi sevimlisin, herşeyinle"
-"Bişey olduğu yok ki sadece sarılmak istiyorum ayrıca bu kaslar nedir taş gibi çok seksisin shizuo-chan seni öpebilir miyim ?"
Shizuo arzulu gözlerle izayaya bakıp,
-"Rüya mı görüyorum ben yada sen beni çıldırtmak istiyorsun ne kadar seni istediğimin farkında mısın? "
-"Farkındayım hhehe"
Izaya Shizuo nun yüzüne gülümseyip tekrar sıkıca sarıldı,
içinden-"yeterince üzülmüşsün sarışın kul ve seni bu kadar üzen. benim oyuzden şimdi mutlu etmek istiyorum seni,kendime ters olsa bile düşündüklerim, belkide iyi biri olabilirim seni bırakmam diye düşünüyorum sarışın kul,Yaptığım herşey şuan doğru ve ben yanlış yaptım"****SMUT VAR****
Izaya duygularından sıyrılıp sarışın adamın üstünde hareket edip ona sürtünmeye başladı.
Sarışın erkeksi,seksi bir ineleme bıraktı.
Izaya nın kalçalarını avuçladı elleri arasında sıktı.-"Çok güzel,harikasın"
diyerek izayanın üstündeki hakimiyeti sağlamıştı.
Izaya ince bir inleme bıraktı.-"Ah Shizuo Imm"
Shizuo izayanın üstündeki tişörtü sıyırıp boynuna öpücükler bırakarak aşağılara doğru inmeye başladı.Çok beklemişti bu an için sonunda onunla birlikte olacağı için hayatında hiç olmadığı kadar heycanlıydı.Izaya 'nin göğüs uçlarına gelip elleyle sıkıştırıp oynarken izayaya daha çok inlemeye başlamıştı.
-"Iahhhh Shizzzu-oo"
Shizuo zevk dolu inleyen siyah saçlı narin sevgilisinin sesiyle daha çok sertleşmişti.Hemen içine girmek istiyordu daha çok kendini tutacak mantığı kalmamıştı.Izaya inlerken kıpkırmızı olan suratını saklamaya çalışıyordu ama sarışın buna izin vermeyip nazik olmaya dikkat ederek,sevgilisini altına aldı.sertleştiğini izayada farketmiş birazcık,azıcık korkmuştu.Shizuo dudaklarını ince tatlı dudaklarla birleştirip nefesleri tükenene kadar ayırmadı.Izayanın ağzını aralayıp dişlerinden diline geçip birbirlerine kavuşturdu.
Biyandan altındaki sertleşmiş organını durmadan izayaya sürtüyor zevk almasını sağlamaya çalışıyordu.-"Ahhgg Shizuo"
Shizuo dudaklara veda öpücüğünü verip kulak memesini öptü boynuna kendinden izler bırakırken izaya altında zevkle çırpınıyordu. Sarışın,tatlı sevgilisinin üstünü onu çıkarıp yarı çıplak bıraktı.
Kendi üstünü ve pantolonunu da bir köşeye atmıştı.
Aynı şeyi izayaya da yaparken izaya kaçmaya çalıştı.Sarışının kollarından kurtulup yataktan kalkacakken shizuo onu bacaklarından çekti.-"Nereye kaçıyorsun sevgilim,hani beni bırakmayacaktın, sana ceza vereyim en iyisi "
Shizuo nun sözleriyle bacaklarını kurtarmaya çalışırken,Izaya yatakta sarışına doğru çekildiğini hissediyordu.Yüzüstü yatıyordu ve poposu savunmasızdı aniden poposunda hissettiği acıyla inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı nın Kuralları (Shizaya)
Fanfiction🗨Yaoidir. 🗨Shizaya çiftinin Ikebukuro'da farklı bir dönemde ve statüde işlemiş şeklidir. 🗨Uyarı: Ikinci sezon Mpreg'tir. Geçmiş zamanlarda,Bir ülke vardı ülke krallıklarla yönetiliyordu ülkenin kralı egoistti hatta kendine tanri dedigi bile söyl...