~13~

345 43 16
                                    

Izaya ölü gibi yarı baygın sarışını zorda olsa evin kapısına kadar taşıyabilmişti.
Kapıyı açıp merdivenlerde düşe çıka odaya kadar taşıyabilmişti.
Sarışını yatağa bıraktı eline örtüyü alıp üstünü örtecekken biranda durdu.
-ne yapıyorum ben -dedi kendi kendine.
Yine kendini kaybediyordu onun yanında,neden böyle olduğunu bilmiyordu.
Eli istemsiz olarak Shizuo nun yüzüne gitti.Sarışının sert yüz hatlarına sahip yüzünün her detayını ezberlemek istermiş gibi yavaş ve narin hareketlerle okşadı.
Amacı neydi bilmiyordu sadece yapmak istiyordu.Kimseye sarılmak istemediği kadar sarılmak istemişti biranda.
Sarışın adamsa sanki herşeyi hissediyormuşcasına izaya 'nin yüzünde gezinen elini tutmuştu.
Gözlerini sonunda kadar açtı yüzünde büyük bir gülümseme oluşmuştu.
Az önceki sarhoş adamdan eser yoktu şimdi.Izaya değişikliğe şaşırmıştı:

-"Shizuo-chan ?"

-"Efendim sevgilim?"

-"Sarhoş olmamış mıydın sen ?"

-"Hayır sadece beni gerçekten sevip sevmediğini anlamak istedim ne yapacağını merak ettim sense beni yanıltmadın"

Shizuo izaya 'nin elini tutup öptü.

-"Bu ne demek shizuo-chan neden bunu yaptın ki ?"

-"Bana bir cevap bile vermedin ortada bıraktın bende cevabımı aldım"sen istediğin zamanda senin olacağım dolayısıyla sende benim olacaksın"

-"Imm..."

Shizuo güldü onun gözünde masum minik bir çocuktu karşısındaki tatlılık abidesi.Dünyanın kötülüklerden haberdar olmayan korunmaya muhtaçtı ama sarışın bilmiyordu ki kötülüklerin kaynağı masum görünen çocuktu.Koruyup sakınmaya çalıştığı...

Shizuo izaya yı kolundan tutup büyük yatağında yanına yatırdı.Izaya çırpınmaya başlamıştı.

-"Bişey yapmayacağım merak etme"

-"Eminsin değil mi ?"

Shizuo yine gülmüştü.Bu şüpheli bir cevap olmuyor muydu ?
Ama sarışın herhangi bir sapıkça girişimde bulunmaya teşebbüs etmemişti.Onun yerine arkasını izaya ya dönüp gözlerini kapatmıştı.Izaya da sarışının saçlarını izliyordu.Kendi saçlarına güzel demişti ama onun saçları daha güzel görünüyordu.Izaya elini sarışının saçlarına daldırdı karıştırdı.Bunu yapmak çok hoşuna gitmişti.Sarışınsa uykusu bölündüğü için hafif huysuz bir şekilde arkasını dönmüş ve izaya yı kendine çekip kolları arasına alıp sıkıca sarılmıştı.
Izaya debelenmemiş ve kabullenmişti sarışının kollarını içinden bunun sadece bir plan doğrultusundan dolayı böyle olduğuna kendini inandırmaya çalışıyordu.

Izaya debelenmemiş ve kabullenmişti sarışının kollarını içinden bunun sadece bir plan doğrultusundan dolayı böyle olduğuna kendini inandırmaya çalışıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda uykusuna yenik düşüp kaçmanın en kolay çözümü olarak gördüğü uykuya teslim oldu.
içinden getirdiği son düşünce ise
-"yenileceğim tek şey uykudur" olmuştu.

Tanrı nın Kuralları (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin