Shizuo izayanın ağzından çıkacak iki kelimeyi beklerken izaya ne diyeceğini bilemiyordu.
O sırada kapının açılmasıyla ikiside kapıya döndü.Içeriye güler yüzlü shinra girmişti,
-''HEYY geldim...Oha napıyorsunuz lan !!!!"
Shinra gördüğü manzara ile şok geçirdiğinde shizuo da izayanin üstünden kalkmak zorunda kalmıştı.
Shinra ikisine de bakıyor ve hiç durmadan söyleniyordu.-"Ya siz napıyorsunuz ülke elden gitti yandı bitti oh bu ne rahat o değil shizuo hiç öyle sinirli bakma dostum çocuğu sıkıştırmış taciz eden ben değilim git kendine kız şu köşede,çocuğun rengi atmış şu hale bak ben gelmesem ne olacaktı kim bilir napacaktın çocuğa"
-"SHINRA ÇIK GIT EVIMDEN"
-"hehheh fazla mı konuştum kusura bakmayın akşama ziyafet vardı da birazdan başlayacak onu demek için gelmiştim"
Izaya shizuo dan gözlerini kaçırıp yerdeki pantolonunu aldı.Shinra ya içinden-Oh neyse kurtuldum ucuz atlattım gidiyordum tanrınin düştüğü duruma bakar mısın? Kral Suta kesin beni izleyip gülüyordur gökyüzüden Shinra ya ödül vereceğim-
Izaya shinra ya -"Bende geleyim belki yardımım dokunur"
diyerek yanına gitti.Shinra da kabul edince shizuo nun evinden çıkıp ziyafetin yapılacağı yere doğru yürümeye başladılar. Shizuo ise evde kalmış ve arkalarından bakakalmıştı.
Izaya kaçmak için böyle bir bahane uydurmuştu.Rezil olmuştu.Aşağılanmıştı o sarışın kul un bu kadar ileriye gideceğini düşünememişti.Yanılmıştı ışte sinirle elini sıktı,
-seni öldüreceğim rakip,kul,köle seni büyük bi zevkle öldüreceğim-izaya kendi düşüncelerine dalmışken Shinra soru sormaya başlamıştı.
-"Bu ne demek oluyor Izaya aşkı yasakladın senin yüzünden celty ile görüşemiyorum şimdi de kalkmış kendin aşk meşk yaşıyorsun."
-"Shinra gidip celty ile görüşebilirsin"
shinra heyecanla:
-"Yani artık o saçma kuralları bırakıyor musun ?"Izayada:
-"Kurallarıma saçma demesene tabiki onları bırakmam onlar ruhumun bir parçası vazgeçemem bunların hepsi bir plan çerçevesinde"-"Yani shizuo ya karşı birşeyler hissetmiyor musun ?"
-"Hayır hissetmiyorum zamanı gelince onu hadım edip öldüreceğim (Y.N:içim yanıyor)
-"Neden bu kadar acımasızsın izaya hayatın sana getirilerini olduğu kabul edip mutlu olamıyorsun"
-"Bana akıl vermeye kalkma sakın shinra"
Izaya shinra dan uzaklaşıp koşarak Ormana girdi.
Shinra ise arkasından
-"oysa çok yakışırlardı-'' diyebilmişti sadece.Izaya koşarak kendini köyden nekadar uzaklaşabilecekse okadar uzağa atmaya çalıştı.Bacaları iflas edene kadar koştu.
Güzel ikebukuro manzarasının olduğu yere gelmişti,Günbatımıydı.Bulutlar kızarırken güneş kayboluyordu yerine karanlık geliyordu gece bütün gökyüzünü sarıyordu.
Kendi kendine- "hangisi gerçek gökyüzünü aydınlatan gün ışığı mı yoksa her akşam olurken alacakaranlıkla her gece terk eden güneş mi ? Karanlık daha iyi değil miydi saklarken korur gerçekleri örter bırakıp gitmez ve sen kul karanlık değilsin ben karanlığım sen sadece insanlara yardım ederek onları aydınlatan güneşsin ışıklarısın akşam olduğunda gidersin ben gelirim.
sen ve ben bir sen gündüz ben gece sen kul ben tanrı, sen yasak ben kurallar,sen özgürlük ben adalet
bu oyun aşk değil kan ve acı var sadece bende, olmayacak şeyler istiyorsun senin kalbin bana ait olur ama ben hiçbirzaman senin olmayacağım,sonun yaklaşıyor ve ben kazandığımda güneş hiç doğmayacak benim hakimiyetim ve.kudretim sonuna kadar yaşayacak "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tanrı nın Kuralları (Shizaya)
Fanfiction🗨Yaoidir. 🗨Shizaya çiftinin Ikebukuro'da farklı bir dönemde ve statüde işlemiş şeklidir. 🗨Uyarı: Ikinci sezon Mpreg'tir. Geçmiş zamanlarda,Bir ülke vardı ülke krallıklarla yönetiliyordu ülkenin kralı egoistti hatta kendine tanri dedigi bile söyl...