~16~

481 46 26
                                    

Küçük bir duyuru ile başlayacağım bu bölüm sezon finali olacak.Uzun bir süre ara vereceğim.Hikayelerim arasına sonradan katılıp gözdem olan hikayemi yarım bırakıyor gibi olmak beni üzdü ve üzüyor da daha fazla uzatmadan gidiyorum
iyi okumalar...

~ Önceki bölümde en son ~

Izayayı gördüğü an gülümsemişti.izaya ya bakarak

-"Müstakbel eşimi bulmuşsun bakıyorum,şimdi onu bana versene shizuo heiwajima"

Shizuo şaşırarak baktı namie ye

S-"Ne demek eşim !!!!"

N-"Kral Izayayı bize ver"

Shizuo izaya ismini duyunca gözleri açılırken karşısındaki kadının deli olabileceğini düşünmeye başlamıştı.
Hemen arkasında durmuş ona sıkıca tutunup  küçük elleriyle kolunu saran masumun izaya olmadığını bilecek kadar akıllıydı Shizuo.

-"Ne saçmaladığını sanıyorsun o piç kralın burda ne işi olacak,ayrıca  sevgilimden uzak dur ne olduğu  belli olmayan kadın hiç hoş şeyler yapmam"

Namie kahkahalar atıp sinsice gülümsedi.Shizuo nun arkasına saklanmış olan izayanın planını anlamıştı hemen.Bunu bozmak adına harekete geçerek Shizuo yu umursamadan izayaya yaklaştı.

-"Hadi ama izaya okadar insanı öldüren sen değil misin ? O cani kendini tanrı ilan eden,saçma kurallar koyarak kendi egonu tatmin eden yada sırf kral olmak için kendi babasını bile öldüren sen değil miydin üzgünüm o sevimli suratın daha fazla yaptıklarını saklamanı sağlamayacak "

Prenses Namie nin askerleri harkete geçip izayanın üstüne geldiğinde shizuo izayayı saklayıp önünde durmaya devam etti biyandan da sorular soruyordu.

-Izaya sen değilsin biliyorum öyle değil mi buna imkan yok babamın annemin katili sen değilsin güzel yaratığım"

Izaya başını eğdi.Istediği oluyordu ya sonunda öğrenmiş ve onu psikolojik olarak çökertecek duruma getirmemiş miydi ?

-"Konuşsana !!!Neden susuyorsun şimdi! !''

Shizuo ağlamak üzere dolan gözlerini saklamak istemeden bağırıyordu küçüğe sadece hayır dese ve onu burdan alıp götürecek ve beraber çok mutlu olabilecekleri bir hayat sunacaktı ona...Ama izaya cevap vermemişti.

Namie olayları izleyip gülümserken komik birşeyler oluyormuşcasına gülüyordu.

Izaya sonunda başını kaldırıp kendini güçlü tutmaya çalışarak

-"Ben Kral Izayayım" dedi.

Shizuo nun yüzüne bile bakmadan sonrasındaysa üzerine birsürü asker saldırmıştı ve izaya bayıltıcıyla huzursuzca kalıp sessizleşirken sarışın onun bu haline acıma istediğini es geçerek kendini ormanın içine atmıştı öğrendiklerini unutmak ister gibi.Böylece hayal gibi geçip giden köy ve aşkı da tarihe karışmıştı.

_________(1 hafta sonra)___________

(izaya nin ağzından)

Ben eski kral hatta hiçbir zaman kral olmayı beceremeyen biriyim.Ne doğru düzgün iyi biri oldum nede yardımsever,hiçbir katkım yok dünyaya sadece verdiğim zararlar,büyük tahribatlar var en büyüğü de şuan delicesine atan ve acıyan kalbim bir oyun oynadım,planlar hazırladım ama sonunda kaybettim...Buraya getireli tam bir hafta oldu hücrede kalıyorum.Kendi özel ordumun veba salgınından öldüğünü öğrendim.Derek te gitmiş .Geriye karanlık şatom kaldı ama gidemeyecek durumdayım ellerimde kollarımda zincirlenmiş ,küçük hücrelerin birinde bekliyorum ölümümü yada içimde biyerlerde hala geleceğine inandığım kahramanımı mı bekliyorum ?
Bugün evleneceğim müstakbel eşimle geçecek zulüm bir hayat yerine ölmek daha cazip geliyor.
Yada bana kahvaltı hazırlayan sarışın kulum,onun kalbinin tanrısı olmuşken yalnız kalan ben...Kendimden hiç bu kadar nefret etmemiştim.
Herhalde bu evliliğin olacağına ölmeyi tercih ederdim belkide ölürüm kim bilir...Ağlamaktan gözlerim kızarmıştı onları zarzor saklıyorum yanıma geldiler sanırım halka açık alanda yapılacak ölümüm yani düğünüm başlayacak neyseki zehirli hançerim hala yanımda "

Tanrı nın Kuralları (Shizaya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin