1.-PROLÓG

507 23 0
                                    

Šiesty rok na Rokforte v bystrohlavskej fakulte.
Svoju fakultu mám avšak veľmi rada. Triediaci klobúk neváhal ani sekundu o zaradení.
Môj otec, Richard Moon do nej tiež patril. Je jediný čarodejník z našej rodiny. Jeho rodičia, moji starí rodičia, sú mukli. Moja mama, Alexa, je tiež mukel, ako celá jej rodina. Bolo veľkým prekvapením, keď zistili, že viem čarovať.
Na Rokforte to pre mňa nebolo ľahké, nemala som taký talent ako ostatní. Napríklad, ako môj rovesník Harry Potter z chrabromilu, nie je jediný človek, čo by ho nepoznal. Samozrejme, veď prežil najsilnejšie kúzlo od najmocnejšieho čarodejníka. No ja som ho nikdy neobdivovala. Všetko čo vie, má tak nejak v sebe, nemusel sa o nič snažiť.
To sa však vôbec nedá povedať o mne.
Volám sa Arianna Richarda Moon.
Čarovanie mi veľmi nejde, každé jedno kúzlo si musím dôkladne naštudovať aby fungovalo, no to niekedy nestačí. Tak teda dobre, v tomto Harrymu závidím. Nemusí presedieť celú noc v knižnici, aby zvládol jednoduché kúzlo.
Ale je tu niekto, koho obdivujem oveľa viac než Pottera.
Je to Draco Malfoy.
Otec mi celé detstvo rozprával o Veď-Viete-Kom a smrťožrútoch. Keď som prišla na Rokfort, bola som bezpochybne jediná z mojej fakulty, ktorá o nich vedela toľko veľa.
Viem aj to, že Lucius Malfoy a Narcissa sú jednými z nich.
Viem, že Draco to nemá ľahké, láska k rodičom ho doteraz prinútila konať zle.
No viem, že Draca postihne to isté, čo jeho rodičov.
Moje štúdium na Rokforte má ale svoj účel.
Musím tomu zabrániť.

Good or bad? -|| Nedokončené ||-Where stories live. Discover now