Arianna
Posledný mesiac som sa venovala otcovi a jeho zdraviu. Situáciu mi sťažovala pani Holwayová, susedka odvedľa, ktorá stále obstrihávala moje zázračné bylinky v záhrade. Netušila som, že ich ešte niekedy použijem, no otcovi naozaj pomáhajú. Zelené fliačiky má po tele stále, no v menšom množstve a aspoň už nemá horúčky ani nádchu. Matka sa konečne spamätala a začala robiť aj nejaké tie domáce práce, doteraz len sedela na terase a pozerala do Mesiaca. Vôbec som jej to nezazlievala, pretože to isté som robila aj ja, ale niekedy to naozaj preháňala. Otec celý čas čítal knihy a po troch dňoch mal prečítané také množstvo kníh, že som mu tam radšej odniesla celú knižnicu. Problém bol v tom, že mi v prenášaní pomáhal Matt a narazil si malíček do rohu knižnice. Vrieskal na celý dom a takmer znovu privolal susedku Holwayovú, ktorá by priviedla ďalších ľudí a prezradili by nás. Matt si už ale pomaly zvyká na stiesnené priestory nášho domu a už sa ani toľko nepýta chodiť do mora. Aspoň sčasti som mu to vynahradila tým, že som mu ukázala Rokfort a jeho dejiny. Bola to moja jediná kniha, ktorú som pred nástupom do Rokfortu prečítala a jemu sa naozaj páčila. Síce nevie čítať veľmi rýchlo a číta ju už druhý týždeň, mám dobrý pocit z toho, že som mu ju darovala.
S Lunou som si odvtedy nepísala ani raz a vôbec som nevedela, čo sa mimo nášho domu deje. Či už Voldemort zakročil a zabil ďalších nečistokrvných, či zakročil Harry Potter a zabil ďalších smrťožrútov, nevedela som absolútne nič. Vedela som len to, že to robím pre dobro svojej rodiny a to bolo hlavné.
Sedel pred obrovským zrkadlom v šedej chladnej miestnosti osvetlené chabými zelenkavými sviečkami. Oči mal zavreté, ruky opreté o čelo a mykalo ho od zimy. Vošiel do miestnosti Voldemort a všetky provizórne lampy zhasli. Potichu podišiel k trasúcemu sa Dracovi a zašepkal mu do ucha: "Vyber si. Krv alebo láska."
Draco otvoril oči, vytiahol prútik a namieril ho k srdcu. Zavrel oči a zašepkal zaklínadlo. Kedysi biela košeľa pokrytá vlhkými škrvnami sa rozopla a celú miestnosť zaplavila červená tekutina pochádzajúca zo srdca. Posledný krát sa pozrel na svoj odraz v zrkadle a zašepkal: "Láska neexistuje."
Voldemort sa spokojne usmial, pohladil ho po bledých vlasoch a so smiechom odišiel.
"Arianna, kto je to Minerva McGonagallová?" zmätene vbehol do izby Matthew.
Vyplašene som na neho pozrela. Bol to iba sen. Alebo nie? Mala som snáď nejaké dôkazy?
"Halóó, Anna, čo mám robiť s tým listom?" stále behal po izbe Matthew a prerušil moje myslenie.
"Čože? Čo sa stalo?" zmätene som sa obzerala.
"Arianna, čo sa ti snívalo? To je jedno, kto je to Minerva McGonagallová? Prišla sem nejaká sova a Augustus robí cirkus, neviem čo s tou druhou sovou mám robiť. Poznáš ju? Ak hej, tak asi ti píše." vysypal zo seba.
"Neviem braček, daj to sem." podal mi list s úhľadným písmom.
Slečna A. Moonová,
dozvedela som sa, že ste ukončili štúdium na svoju žiadosť z dôvodu svojho nečistokrvného pôvodu a ochrany svojej rodiny.
Riaditeľovo rozhodnutie pustiť vás bolo unáhlené a po konzultácií s vedúcim vašej fakulty Profesorom Flitwickom sme sa rozhodli, že do školy sa môžete vrátiť okamžite.
Ak s týmto návrhom nesúhlasíte a chcete naďalej ochraňovať svoju rodinu, pošlite mi obrátkom sovu, ale vedzte, že vašej rodine dokáže škola poskytnúť maximálne vybavené ochranné zabezpečenie proti všetkým druhom čiernej mágií rovnako ako všetkým ostatným rodinám študentov navštevujúcich Rokfortskú strednú školu čarodejnícku.
YOU ARE READING
Good or bad? -|| Nedokončené ||-
FanfictionPríbeh o známom "zákerákovi" Dracovi Malfoyovi. Ale čo, ak sa do jeho života pripletie nešikovné dievča muklovského pôvodu Arianna Moon? Stane sa smrťožrútom? Dokáže sa postaviť svojej rodine a stať sa hrdinom?