13.-ÚTOK NA SLIZOLINČANOV

134 11 2
                                    

Arianna

Večeri som sa veľmi nedotkla, odjedla som len trochu, aby si Luna nemyslela, že trpím nejakou poruchou príjmu potravy. Luna sa dala do reči s tým jej Rolfom a ja som radšej odišla. Prechádzala som pohyblivými schodami, až kým som sa nedopracovala k našej klubovni.

Stál tam zvláštny chlapec s tmavšími vlasmi. Pripomínal mi niekoho, no nevedela som si hneď spomenúť na koho. Stál tam a hlboko rozmýšľal o hádanke. Zvláštne, starší študenti väčšinou uhádnu hádanku hneď.

"Nakŕm ma a budem žiť. Daj mi vodu a zomriem."
Odpoveď bola nad slnko jasná.

"Oheň," vyhŕkla som.

Dvere sa samozrejme otvorili a podržala som ich aj tomu chlapcovi. Nevenovala som mu viac pozornosti a šlapala som po schodoch do izby.
Otvorila som dvere do izby a celkom sa mi uľavilo, keď som uvidela len Mandy Brocklehurstovú. Ležala na posteli a písala si niečo na pergamen. Vyčerpane som sa zvalila na posteľ a zízala som na stenu. Musela som sa zmieriť s tým, že zajtra na ten konkurz pôjdem. Bála som sa toho, ale niečo vo vnútri sa trochu tešilo. Na metle som ale nesedela nejaký ten piatok, takže moje nádeje boli malé asi ako mozog Morag MacDougalovej.

Do reality ma vrátil krik nejakého chlapca.

"Eleanor! Eleanor Malfoyová! Hľadá ťa profesor Snape!"

Vyskočila som z postele a skontrolovala Mandy, či ma nesleduje, ale zdalo sa, že ani nevie, že som tu. Pootvorila som dvere a vykukla som z izby. Videla som akurát vlasy toho chlapca a uvedomila si, že to je práve ten, ktorému som pred chvíľou otvorila dvere. Otvorili sa dvere z izby a vyšlo nejaké dievča. Nerozumela som, bohužiaľ, o čom sa bavili, ale bolo mi jasné, že to Eleanor nie je. Potom sa dievčatko otočilo a vrátilo sa do izby. Neznámy chlapec sa otáčal do strán a takmer ma zazrel. Vydýchla som si, keď som uvidela Eleanor a prestal sa otáčať. Zapamätala som si tie dvere, aby som v budúcnosti nemusela prehľadávať celú školu ak budem Eleanor potrebovať a zavrela dvere od izby. Uvedomila som si, že na oddych nie je čas a schytila som zopár listov pergamenu a brko. Prihodila som si k tomu aj pár učebníc a odkráčala som z izby rovno do knižnice.

Draco

Nepríčetne som chodil po rokfortských chodbách a poznal som sa čoraz menej. Nemohol som uveriť tomu, že sa snažím nájsť cudzie dievča, ktorej pôvod nepoznám. V tej chvíli som ale iba bezhlavo kráčal a videl jej tvár, do ktorej som sa tak platonicky a hlúpo zamiloval.

Vo dverách Veľkej Sieni som zamrzol.
Už tu je Zabini. Ale ak je tu on, bude tu aj Crabbe, aj Goyle?

"Zdravím, Malfoy." pozdravil ma surovo Blaise.

"Nevolaj ma láskavo priezviskom, pôsobí to dosť agresívne." odvetil som mu.

"Nie je na to teraz čas. Je niekto v našej izbe?" povedal s kamenným výrazom.

"Práve odtiaľ idem a hádam nie. Pustili už Crabba a Goyla?" zvedavo som sa opýtal.

"Nie, sú tam ešte. Všetko ti poviem, ale musíme sa ponáhľať, ktovie kedy príde Nott."

Úprimne mi naozaj odľahlo, že stále budem mať pokoj od tých dvoch imbecilov. Zároveň som bol nedočkavý, čo odo mňa Zabini chce.

"Čistokrvný." vyhŕkol som heslo a hneď sme boli dnu.

Kým sme sa dostali do izby, Zabini zažil pár zvedavých pohľadov od tretiakov. Nečudujem sa im, keď som ho pred Veľkou Sieňou uvidel ja, vyzeral som rovnako.
Vkročili sme do izby a Blaise skontroloval, či tu nie je Theodore.

"Tak už mi konečne vyklop, čo sa ti stalo." začal som trochu nezdvorilo.

"Aj ja ťa rád vidím Draco," povedal sarkasticky.

"Musím ti povedať to, čo som si pamätal. Madam Pomfreyovej, ani tomu bláznovi Dumbledorovi som nepovedal nič, takže si toho váž." odvetil.

"No tak hovor, každú chvíľu sa vráti Nott."

"Sedeli sme v klubovni. Bol som tam ja, Crabbe, Goyle, Nott, Millicent Bulstrodová, Daphne Greengrassová, skrátka tí, ktorých si mohol vidieť v ošetrovni. Otvorili sa dvere od klubovne a vstúpil tam nejaký chlapec. Kráčal ďalej do svojej izby, ale dvere boli stále otvorené a bolo cítiť veľký prievan. Prešiel som ku dverám, že ich zatvorím, ale namiesto toho ma zasiahlo nejaké zaklínadlo. Cítil som obrovskú ostrú bolesť na ruke, na nohe, na bruchu, všade. Chcel som sa pozrieť kto mi to urobil, ale keď som zdvihol hlavu, niečo ma omráčilo a viac si nepamätám." porozprával mi.

V ten deň som bol za Snapom, aby mi dal elixír na bolesť ruky. Ani by mi nenapadlo, že keby som ostal, dopadlo by to takto.

"Teraz po mne chceš, aby som ti povedal, aké zaklínadlo to spôsobilo, však?"

Blaise prikývol.
"Pochop ma, nemohol som sa to spýtať Madam Pomfreyovej, musel by som jej prezradiť úplne všetko."

Chcel som to naozaj zistiť, ale nemal som naozaj tušenia, čo to bolo.
"Myslíš, že to bolo Cruciatus?" opýtal som sa.

"Nie. To ťa ničí zvnútra. Toto bolo iné." potvrdil.

"Mohol by som to preskúmať v knižnici."

"Čo sa to s tebou deje Draco? Ty a knižnica? Asi som spal naozaj dlho." uškrnul sa.

Túto poznámku som ignoroval a odišiel som z izby.

Pri pohľade na prázdnu knižnicu sa mi uľavilo. Zároveň som nemal nikoho, kto by mi pomohol. Takmer nikoho. Videl som jediné dievča, ktoré osamote sedelo v rohu a písalo niečo na pergamen. Vyzeralo tak bezstarostne a nezávisle. Zjavne ju obchádzali všetky tie šialenosti okolo Voldemorta.
Sadol som si v jej blízkosti, aby som sa na ňu mohol pozerať. Jej husté vlasy boli vypnuté v cope a veľké tmavé oči mala prekryté okuliarmi. Vyzerala skoro ako Arianna na fotke.

Dočerta, Arianna. Úplne som na ňu zabudol. Veď práve kvôli nej som išiel do Veľkej Siene. Teraz sa to už neoplatí, určite na večeri nikto nie je.

Alebo žeby... Možno to je ona!

Arianna

Keď som si okolo desiatej dopísala úlohy, vrátila som sa do izby. Teraz tam už boli všetky moje spolubývajúce a Lisa sa s Padmou o niečom zaujato rozprávala. Dávno som Lisu takúto nadšenú nevidela.
Luna si čítala nejakú knihu a po celý čas sa pri nej usmievala. Nechcela som jej kaziť náladu mojimi starosťami, a tak som si zložila okuliare, rozpustila vlasy a zatiahla závesy. Ležala som na posteli a zízala na strop, až pokiaľ som definitívne nezaspala.

Tak vážení, sme na konci ďalšej časti. Nebola to veľmi dôležitá časť, ale pomaly sa hádam všetko zmení.
Nezabudnite dať vote, alebo nejaký komentár, budem vám naozaj vďačná ☺

^^Romy🌙

Good or bad? -|| Nedokončené ||-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora