2

7.7K 227 56
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
Als ze klaar is lopen we naar de kassa. Lindsey pakt haar bankpasje maar ik ben haar voor ' ik betaal.' Zeg ik
Ik betaal en geef een van de tassen aan Lindsey als we buiten zijn zegt Lindsey ' ik kan ook betalen hoor.' Ik lach en zeg: 'Ik ook maar laten we schoenen kopen.' Ik loop naar de schoenen winkel met Lindsey die steeds zegt dat ze zelf kan betalen ' lin ik kan ook betalen en je bent mijn vriendin zie het maar als een cadeautje.' Zeg ik. Ze zucht en zegt: ' Oke dan koop ik de schoenen.' Ik knik en loop de winkel in. Ik zie meteen mooie blauwe pumps . Ik loop er naar toe en pak mijn maat.

Hoofdstuk 2

POV skyler

Na dat we schoenen hebben gekocht lopen we naar de Starbucks om een frappuchino (of hoe je het ook schrijft 😅) te halen. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al kwart voor 6 is. 'Lin ik moet naar huis zie ik je morgen?' Vraag ik 'Ja, doei Sky tot morgen vroeg slapen ,want we willen natuurlijk geen wallen onder de ogen als we je mate ontmoeten!' Grapt Lindsey
'Haha Lindsey' zeg ik sarcastisch en loop naar de auto. Ik stap in en klik mijn gordel dicht 'Laten we naar huis gaan ik rammel en vroeg naar bed Lindsey heeft gelijk!' Zegt Sophie streng 'Jaja Lindsey .' Link ik terug ik sluit snel de link en rij naar huis.

Als ik thuis aan kom gooi ik mijn spullen op bed en loop naar beneden 'skyler net op tijd het eten is klaar.' Zegt mijn moeder vrolijk. 'Waarom is ze zo vrolijk?' 'Sophie hou op!' 'Jaja mama ik stop al.' Zucht ze. Ik zucht maar negeer haar en begin met het eten.'En zusje wat gekocht?' Vraagt Calum. Ik knik. 'Wat heb je dan gekocht?' Vraagt Evan nieuwsgierig. Ik grijns en zeg: 'Na het eten.' Ze zuchtten maar gaan er verder niet op in. Na het eten wil ik snel weglopen maar mam houdt me tegen en zegt: 'Zo dochter wat heb je gekocht?' Zegt ze enthousiast. Ik zucht en zeg: 'Wacht even.' Ik ren naar boven en kleed me om in de jurk.

Ik loop naar beneden naar de eetkamer en krijg van iedereen minstens één compliment.
'Wat mooi!'
'Staat je beeeeeeeeldig!'
'Wat ben je toch mooi.'
'Goeie kleding smaak heb je zusje.'
'Wat boft je mate toch met jouw!'
'Alle jongens zullen jaloers op je mate zijn!'
'Ieder meisje zal jaloers op je zijn!'

Ik bloos en mompel iets wat op 'dankje' moet lijken. Mijn moeder komt naar me toe en knuffelt me 'Mijn kleine meisje.' Zegt ze emotioneel. Ik glimlach en zeg: 'Mam ik heb geen behoefte aan een mate dus ik blijf bij je.' 'Je zegt het nu wel maar als je je mate ontmoet is het 'ik wil 24/7 bij me mate blijven '' grapte mijn vader. Mijn moeder gaf hem een dodelijke blik. 'Meid ga je maar slapen je zal wel moe zijn.'Zegt mijn moeder nu minder verdrietig ik knik en wens iedereen welterusten.

Als ik boven ben kleed ik me uit en doe mijn pyjama aan. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden daarna doe ik mijn make-up eraf en ga op bed liggen. Ik probeer in slaap te komen met nadruk op probeer. Ik lig uren te piekeren.
Zal ik echt verliefd worden op mijn mate? Zou ik hem willen accepteren? 'Ja dat wil je en anders dwing ik je!' Schreeuwt Sophie in mijn hoofd 'Aue Sophie!' Gil ik terug. En sluit de link met haar. Ik pieker zo nog een tijdje door en val in slaap

🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉🎁🎉
De volgende :

'Lang zal ze leven lang zal ze leve.....' 'STOP' gil ik en slaap rustig door. 'Sukkel ze waren voor je aan het zingen het is je verjaardag!' Schreeuwt Sophie in mijn hoofd 'Jaja rustig het doet pijn' 'Bied je excuus aan nu of ik blijf schreeuwen!' Schreeuwt ze terug. Ik zucht en ga rechtop zitten en kijk mijn ouders en broers aan. 'Sorry.' Mompel ik en kijk naar beneden. 'Geeft niet Sky we weten allemaal dat je geen ochtend mens bent.' Zegt een bekende stem die niet van mijn moeder is maar ook niet van m'n vader en al helemaal niet van mijn broers. Ik kijk achter mijn broer en zie Lindsey staan.

'Lin!' Roep ik blij en spring uit bed en omhels haar. 'Gefeliciteerd Sky.' 'Bedankt en sorry van net.' 'Geeft niet.' Zeggen ze allemaal tegelijk. Ik lach en zeg: 'Mg ik me omkleden?' Ze knikken en lopen weg. Ik loop naar de kast en haal mijn een rode jurk uit en en ga naar de badkamer. Ik zet de douche aan kleed me uit en stap de douche in. Na de douche kleed ik me aan en was ik mijn tanden en doe wat make-up op ( mascara  en lipgloss) . Ik loop naar beneden en zie iedereen aan tafel wachten en rara wat staat er op tafel?

POV calum

Piep piep ik open mijn ogen maar sluit 'm meteen. Na een paar seconden open ik voorzichtig mijn ogen stukje voor stukje. Ik zet mijn wekker uit en pak wat kleren en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit en stap in de douche na de douche kleed ik me aan en poets ik mijn tanden. Zo nu de andere wakker maken en Lindsey bellen. Ik loop heel stil naar Evans kamer 'Evan opstaan hup schie.....' Ik kan mijn zin niet afmaken want ik krijg een kussen tegen mijn hoofd aan

gegooid. 'Gast moest dat nou?' Vraag ik geïrriteerd ' jij moest mij zo nodig wakker maken! Je weet dat ik geen ochtendmens ben!' Zegt hij geïrriteerd terug. Ik begin te lachen. 'Wat?!' 'Nee niks alleen mijn lieve broertje is geen ochtend maar ook geen avond mens je bent een slaapmens!' Lach ik hij kijkt me boos aan 'Evan kleedt je aan Skyler is vandaag jarig ze word 16 en niet vergeten we moeten haar beschermen voor de duivel.' Zeg ik en loop weg.

POV skyler (wat staat er op tafel? ;D )
'MUFFINS MET SLAGROOM EN SPRINKELS! MIJN LIEVELINGS ONTBIJT!' Gil ik blij en ik ga meteen aan tafel zitten. Iedereen kijkt me aan maar ik negeer de blikken en begin te eten al gauw volgt iedereen mijn voorbeeld. Na het
eten wandel ik even met Lindsey door het bos en kletsen over van alles en nog wat zoals hoe onze mate er uit ziet.

Of voor rang hij heeft. En wie we hopen dat hij niet onze mate word. Bij ons is het allebei Daan Levi black of beter bekent
als de duivel. Na 1,5 uur wandelen rennen we in onze wolven vormt terug. Ik loop samen met Lindsey naar boven en zet Netflix aan 'Welke film zullen we kijken?' Vraag ik aan Lindsey. 'Uhm doe maar Twilight.' ik knik en zet Twilight aan. Net als de film afgelopen roept mijn moeder: ' Lindsey skyler Evan Calum lunch!!! ' 'kom we gaan lunchen' zeg ik Lindsey knikt en samen lopen we naar beneden. ' kinderen goed eten he vandaag ik het skylers feest dus jullie moeten skyler en Lindsey beschermen.' Ze knikken braaf en schuiven aan tafel. Lindsey en ik schuiven ook aan tafel en beginnen te eten.

Hey vandaag weer een nieuwe hoofdstuk. En? Hoe vonden jullie het?
Morgen zal ik proberen een nieuwe hoofdstuk te plaatsen.
Ps. Vote
Pss.follow
Psss. Comment
Pssss. Sorry voor de spelfouten
Psssss. Sorry voor de rare zinnen
Pssssss. Lees (als je wilt) mijn moppen boek het heet haha moppen
Psssssss. Hoeveel s'en heb ik gebruikt haha 😂
Pssssssss. 1209 woorden dikgedrukte stukje telt niet mee
Psssssssss. Media is Lindsey (helen skelton)
Pssssssssss. Volgend hoofdstuk komt het feest

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu