Stukje van vorige hoofdstuk:
Doei Sky het was gezellig.' Zegt Ryan die me een kusje op mijn voorhoofd geeft. 'Doei.' We zwaaien naar elkaar en lopen terug naar onze eigen kamer. Als ik in mijn kamer ben zie ik Laura zitten 'Hey wat is er?' Ze laat me haar telefoon zien en ik zie allemaal foto's van mij en Ryan. 'Mag ik het sturen!' Vraagt/smeekt ze. Ik knik. Ze stuurt hem en vrijwel meteen krijgen we een reactie.
Daan: skyler alsjeblieft luister ik hou van je en van niemand anders maar ik werd gedwongen door mijn vader.
Skyler: smoesjes maar ga maar verder met die andere slet ik heb al een vriendje. Doei.Hoofdstuk 17
Pov skyler
Oke ik geef toe ik mis Daan toch wel 'gaan we terug?!' Roept Sophie hoopvol. 'Sophie ze laten ons toch niet gaan.' 'Ontsnap dan!' 'Nee ik wil hier blijven ze zijn mijn vrienden.' 'Wat waarom ben je vrienden met je mate's vijand?!' Roept ze boos terug. Ik zucht 'je hebt gelijk maar toch hij zal onze hard weer breken.' 'Nee hij heeft spijt ga terug alsjeblieft.' Smeekt ze. Ik zucht en sluit de link. 'SKYLER!!!!' 'Eh ja wat? Je kan het ook zachtjes zeggen ik ben niet doof!' Roept ik terug. 'Ja sorry maar ik ben je aan 5 minuten aan het roepen.' Zegt Laura. 'Oh sorry wolf gesprekje.' Ze knikt 'over Daan he?' Ik knik. 'Ik mis hem gewoon.' Zeg ik met terwijl ik moeite moet doen om niet te huilen. 'Weet je ik kan met Nicolas praten en in de tussen tijd kan jij met Daan chatten of bellen.' Ik glimlach en zeg:'je bent echt een goede vriendin.' Ze glimlacht terug en geeft me haar telefoon 'maak het goed en zeg de waarheid.' Zegt ze met een knipoog en ze loopt weg.
Ik twijfel maar stuur Daan toch een bericht
Skyler: Daan het spijt me
Daan: voor wat?
Skyler: voor het gedoe met Ryan
Daan: wie is Ryan?
Skyler:de jongen waar ik mee zoende
Daan: geeft niet
Skyler: wil je het me vergeven?
Daan: ja tuurlijk wil jij het mij dan ook vergeven met Debbie?
Skyler: is Debbie je vrouw?
Daan: ja maar voor jou zal ik met haar scheiden
Ik grijns.
Skyler:nog hoeft niet hoor ik zei niet dat ik met je wou trouwen.
Daan: Oh
Skyler: dat komt nog wel misschien 😉
Daan: ik zal me leven ervoor geven om jouw man te zij
Skyler: 😀
Daan: trouwens waar ben je?
Ik denk even na zou ik het zeggen? Als ik het zeg dood hij mijn vrienden maar als ik het niet zeg zal ik voor altijd hier moeten blijven en ik mis Calum en even en mijn ouders!
Daan: skyler ben je er nog?
Ik zucht en besluit het te zeggen
Skyler: ik ben bij je stief vaderachtige iemand
Daan: wat waarom hoe kom je daar waar ben je dan? Heeft hij je pijn gedaan?
Skyler: hij ontvoerde me om jou te lokken ik weet niet precies waar maar ik ben één keer naar buiten geweest hij is op het roguegebied dat is zeker het rook er ook heel erg naar rogue's en nee hij heeft me geen pijn gedaan want ik heb gezegd dat je niets om me geeft.
Daan: het spijt me maar alsjeblieft denk niet zo ik geef heel veel om je meer dan je denkt.
Skyler: weet ik en daarom geef ik je een kans als mate maar als je me nog een keer breekt dan wijs ik je af of mijn wolf het nou goed vind of niet!
Daan: bedankt! Maar ik weet dat je de dochter bent van de maangodin en dat je krachten hebt enzo
Skyler: goe weet je dat?
Daan: je moeder kwam naar me toe omdat we allebei wen droom hadden
Skyler: wacht misschien kan ik hem overhalen zou er een kracht bestaan van overhalen?
Daan: vraag het je wolf
Skyler: Oke'Sophie?' 'Héhé eindelijk je blokkert me niet meer maar ja er is een overhaal kracht maar hij is erg moeilijk en je mag het alleen bij wen noodgeval gebruiken.' 'Oh Oke bedankt wil je het me leren?' 'Ik weet zelf niet hoe het moet maar wacht even.' Ze sluit de link en niet veel later zie ik alleen maar wit. 'Skyler meisje ik zie dat je het hebt goed gemaakt met Daan?' 'Ja.' 'Ik mag dan wel de duivel zijn maar ik hou van je.' Hoor ik de stem van Daan zeggen. 'Daan?' Mijn moeder (de maangodin dan he (je denkt 2 moeders? Nou de maangodin is de echte maar ze heeft haar dochter op de aarde gestuurd om zo haar dochter "normaal" te laten leven)) zet een stap opzij en daar staat..... 'Daan!' Roep ik en ik een naar hem toe.
'Hey Sky.' Zegt hij 'ik mis je' ik glimlach en zeg:'ik jou ook.' Hij buigt zijn hoofd iets naar voren zodat er maar een paar centimeters tussen onze gezichten zit. Hij kijkt me twijfelend aan. Ik glimlach en kus hem en hij kust me gretig terug. Na een maar minuten laat ik hem los en zeg 4 woorden die ik nooit dacht te zeggen en al helemaal niet tegen Daan: 'ik hou van je.' Hij glimlacht en zegt:'ik ook van jou.' 'Oh Yes ik wil meteen gaan mam mag ik terug?' Vraag ik vrolijk. Ze knikt en in een mum van de tijd lig ik weer op de grond 'ohw de grond.' Zeg ik. Ach ja laat ik Lindsey maar halen. Ik loop naar Lindsey's kamer die naast me staat en klop op de deur. ' binnen.' Ik loop naar binnen en zie Lindsey naar buiten staren.
'Wil je naar huis?' Ze knikt en zegt:'alleen kan het niet.' 'Ik kan teleporteren.' 'Oh ja kunnen we gaan!!!' Schreeuwt ze terug in de mindlink. 'Jezus Lindsey we gaan waar eerst een brief schrijven. Ze knikt en pakt meteen pen en papier. Ze geeft ook een pen en een papiertje aan mij. 'Sky waar ben je?' 'Kamer van Lindsey.' Een laar seconden later komt Laura de kamer binnen 'wat doe je hier?' Vraagt Laura 'Laura ik wil gaan.' 'Maar je kan helemaal niet weg.' 'Sophie help!' 'Vertel het haar je kan haar meenemen.' 'Oke maar is ze wel te vertrouwen?' 'Ja.' 'Laura kan je een groot geheim bewaren?' Ze knikt ' nou ehm ikbendedochtervandemaangodin.' 'Wat zei je?' 'Ikbendedochtervandemaangodin' 'ze is de dochter van de maangodin.' Zegt Lindsey. Laura staart me met open mond aan 'WoW ik ben vriendinnen met de dochter van de maangodin?' Vraagt ze ongelovig.
Ik knik ' ik heb ook krachten enzo dus ik wil gaan maar ga je mee?' 'Ja cool maar ik ben een Rogue.'zegt ze maar de laatste zegt ze zacht. 'Laura je kan bij mijn broers pack of naar mijn pack.' Ze denkt na maar knikt 'als het mag ga ik mee'
Woorden: 1142
Vote
Comment
Follow
Doei
Xxx michellletje
JE LEEST
The alpha's mate -voltooid-
WerewolfZij: speciale wolf Hij:gevreesd Zij:aardig Hij:sterkste Zij:best sterk Hij:pik zwart Zij: spierwit Hij:zoekt haar al 4 jaar Zij: heeft geen behoefte aan een mate Hij: alpha van de sterkste pack Zij: dochter van de alpha van de een na sterkste pack ...