3

6.8K 225 36
                                    

Stukje van vorige hoofdstuk:
Net als de film afgelopen roept mijn moeder: ' Lindsey skyler evan calum lunch!!! ' 'kom we gaan lunchen' zeg ik Lindsey knikt en samen lopen we naar beneden. ' kinderen goed eten he vandaag ik het skylers feest dus jullie moeten skyler en Lindsey beschermen.'  Ze knikken braaf en schuiven aan tafel. Lindsey en ik schuiven ook aan tafel en beginnen te eten

Hoofdstuk 3

POV skyler

Na het eten maak ik en Lindsey ons klaar voor het feest we doen onze jurken en hakken aan. Ik krul mijn haren lichtjes en werk mijn make up een beetje bij. Lindsey doet het zelfde. Als we klaar zijn hoor ik de deur bel en mijn bader die zegt: 'alpha ethan kom binnen. Wachters breng alpha ethan mee naar de bal zaal.' Zo gaat het een tijdje door. Ik loop naar beneden en hoor de muziek uit de zaal komen ik glimlach en loop naar binnen iedereen kijkt mij bewonderend aan

ik hoor net als bij mij ouders veel complimentjes ik glimlach vriendelijk en bloos iedereen feliciteerd me nog  'Sky ik voel dat we vandaag onze mate gaan ontmoeten!' Gilt Sophie. Ik zucht. En kijk naar mijn iedereen die me vragend aankijken. 'Skyler wat is er?' Vraagt Luna leona ' ik het..... Ik wil het er niet over hebben laten we feesten.' Zeg ik om van onderwerp te veranderen. Ze

knikken en gaan verder met waar ze mee bezig waren. 'Sky ik weet dat je liegt wat is er?' vraagt Lindsey. 'Lin alpha's zijn toch beschermender dan normale wolven bij hun mate toch?' 'Ja hoe hoger de rang hoe beschermender hoezo wat is er?' ' ik wil geen mate en al helemaal niet als het een hebberige alpha beta of delta is of de kinderen er van.' Zeg ik en ik stop

even 'Sky goe weet jij dat je een hoge rang mate krijg?' 'Omdat Sophie zegt dat onze mate vanavond komt en er komen alleen belangrijke mensen op mijn feest.' ' Oh maar meisje toch dat is geweldig 'zeggen de luna's. Ik kijk ze aan en zeg: 'h-hoe lang luisteren jullie al mee?' Vraag ik. ' lang genoeg om te weten dat mijn dochtertje lief misschien Luna word. Dit moet je vader weten!' Zegt ze enthousiast en loopt naar mijn vader toe. Ik zucht.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

POV Daan

' Daan!' Roept case mijn beta en beste vriend en een van de weinige die me zo aan durft te spreken jammer genoeg.
'WAT!?' Vraag ik bot. 'Gast rustig ik heb een uitnodiging voor je van white angels pack.' Ik grom en vraag: 'ik ga niet waarom zou ik? Ik heb meer dingen te doen dan naar een feest te gaan.' Zeg ik geïrriteerd 'Daan jij gaat ik heb zo het

gevoel dat we onze mate gaan ontmoeten!' 'Caleb wij hebben geen mate!' Grom ik terug naar mijn wolf caleb 'die heb je wel Daan luister niet naar de andere die zeggen dat je geen mate hebben.' Ik grom 'ik haat het als je gelijk heb' link ik terug en sluit de link.ik kleed me om in een simpel shirt en een spijker broek en ja ik weet het het is een feest maar ik haat smokings.

Ik poets mijn tanden en loop naar de eetzaal. Iedereen die me tegen komt buigt en zegt: ' alpha' ik knik en ga de eetzaal binnen ik zie dat alleen case er zit ' Daan heb je je bedacht?' Grijnst hij. Ik grom en knik. 'En wat is de redenen dat onze genadeloze alpha naar een feest gaat?' Vraagt hij terwijl hij van oor tot oor grijnst. Ik zucht en negeer hem. Ik ga zitten en begin te eten. Na het eten doe ik wat alpha zaakjes en maak ik een wandeling in het bos. Als ik op de klok kijk zie ik dat ik te laat ben voor het feest. Ach wat boeit het 'onze mate misschien is ze al naar huis' zegt caleb boos. Ik negeer het en rij naar het feest.

Als ik er aan kom ruik ik inderdaad een lekkere geur een mix van rozen en vanille 'mate mate mate' roept calum. Zou ik dan echt een mate hebben? 'Tuurlijk heb je die' ik zucht en negeer hem. Ik loop naar binnen en zie angstige bediendes naar mij kijken. Ik grijns dit is wat ik wil. 'Alpha black volgt u ons.' Zegt een van de bediendes met gebogen hoofd. Ik knik en loop achter ze aan. De geur van rozen en vanille word steeds sterker.

POV skyler

Ik kijk naar buiten en zie alpha black aan komen. Meteen komen evan en calum eraan en en komen bij me staan. Ik voel dat Sophie onrustig is. Ik loop naar Lindsey toe en word gevolgd door evan en calum. Ik klets wat om met lin tot ik een hele lekkere geur ruik een mix van chocola en mint. 'Mate mate mate' schreeuwt Sophie ik negeer haar en kijk Lindsey bang aan. 'Wat is er?' Vraagt Lindsey. Ik zeg niks en kijk naar de deur en zie in de opening alpha black staan.

Ik kijk hem angstig aan. En hij kijkt mij aan waardoor we elkaar in de ogen aankijken. 'Mate mate mate dat is hem dat is onze mate!' Wat waarom van de duizenden wolven moet hij het zijn. 'Mate' gromt alpha daan richting mij. Iedereen is stil en kijk naar mij zelfs de muziek is gestopt. Je zou zelfs een veer horen vallen. Daan stapt richting mij. Evan en calum komen beschermend voor mij staan 'blijf uit haar buurt' gromt calum gevaarlijk. Ik ren zo snel mogelijk naar papa toe.
En calum en evan gaan weer voor me staan maar ook de bewakers en de alpha's bèta's en delta's komen voor me staan.

Lindsey komt naar me toe gerend en gaat ook in vecht houding staan. 'Laat me er langs!' Gromt 'nee jij komt niet aan mijn zusje' gromt evan terug. Daan veranderd in zijn wolf en staat klaar om aan te vallen 'STOP!' Roep ik. Ik wil niet dat er gewonden komen door mij. 'Laat me er langs' zeg ik op mijn Luna toon. 'Maar.....' Zegt alpha ethan ik luister niet en loop door. 'Alpha' zeg ik 'dit is mijn feest waag het om iemand hier aan te vallen'

'Goed dan alleen voor jouw prinses.' Zegt hij zwoel. Ik kijk hem kokhalzend aan en zeg boos: 'noem me geen prinses!' Hij wilt nog iets zeggen maar papa kapt hem af ' verlaat mijn roedel!' Daan gromt en zegt: 'prinses ik kom terug.'
'Waag het!' Grom ik terug. Ik zucht en loop naar mijn kamer.

POV calum

'Waag het!' Gromt skyler terug. Ze zucht en loopt weg. ' pap vind je het goed als ik naar haar toe ga?' Vraag ik aan m'n vader. 'Tuurlijk jongen' ik glimlach en loop naar haar kamer waar ze waarschijnlijk is. Ik klop op de deur en krijg geen antwoord. ' skyler mag ik binnen komen?' Ze mompelt iets van 'ja'. Ik loop naar binnen en zie haar opgekruld op bed.
Ik ga naast haar zitten en ze gaat ook rechtop zitten. 'Waarom moet hij mijn mate zijn waarom hij van al die duizenden sorry miljoenen mate's zijn' zegt ze verdrietig. Ik zucht en trek haar tegen me aan. 'Ik weet niet waarom maar Sky geef hem een kans. Er is een redenen dat hij zo is.' Ze zucht. We blijven een tijdje zitten tot ik zie dat ze slaapt. Ik glimlach en leg haar op bed. 'Welterusten' zeg ik en trek de deken over gaar heen.

Hey alweer een hoofdstuk :)
En nu ga ik zoals de vorige 2 keren zeggen
Vote
Follow
Comment
woorden 1251 dikgedrukte stukje telt niet mee.
Media is Daan (Nick batemans)
Ik heb verder niks te zeggen dus doei

Xxx michellletje

The alpha's mate -voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu